Wyniki wyszukiwania dla frazy: wzr

Liczba znalezionych wiadomości: 766

  • 2019-08-28 | Komentarze: 0

    Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

    W firmie Reganta, specjalizującej się w drukowaniu etykiet, pracuje od niedawna 17-calowa maszyna fleksograficzna Peeformance Series P7. To trzecie już rozwiązanie Mark Andy zakupione w ciągu ostatnich pięciu lat przez to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo poligraficzne. Inwestycja pozwoliła na rozszerzenie portfolio usług i produktów oferowanych przez firmę Reganta, zwiększając znacząco jej potencjał wytwórczy.

  • 2019-03-21 | Komentarze: 0

    FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print

    Fakty są takie, że produkty zawierające błyszczące zdobienia na etykietach, przyciągają wzrok klienta i pozwalają im wyróżnić się na sklepowych półkach. Sama etykieta wydaje się szlachetniejsza oraz podkreśla jakość i wartość produktu. Szczególnie właśnie metalizowane akcenty stanowią przesłanie dla luksusu i elegancji. Doskonale nadają się do win, przysmaków czy kosmetyków.

  • 2019-02-01 | Komentarze: 0

    Drukarka kolorowych etykiet LX910e od firmy PRIMERA

    Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i przyciągnęło ich uwagę.

  • 2017-04-18 | Komentarze: 0

    Wydłużone terminy płatności – jak sobie z nimi radzić?

    Dłuższe terminy płatności na wystawianych fakturach stały się sporym obciążeniem dla firm z branży poligraficznej. Coraz częściej przedsiębiorcy muszą się godzić na wydłużanie terminów płatności z 30 na 60 czy nawet 90 dni, aby utrzymać kontrakty oraz być bardziej konkurencyjnym na rynku.

  • 2015-01-20 | Komentarze: 0

    Targi Packaging Innovations – co czeka na gości podczas VII edycji?

    Wiosną 2015 r. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations po raz siódmy zagoszczą w stolicy. 9 i 10 kwietnia warszawskie Centrum Expo XXI na dwa dni zamieni się w platformę inspiracji, wiedzy i pomysłów dla wszystkich związanych z branżą opakowań. Wszystko to za sprawą największych i najważniejszych producentów i dystrybutorów z kraju i zagranicy, którzy podczas targów zaprezentują swoją ofertę.

  • 2014-12-16 | Komentarze: 1

    Trendy w opakowaniach – estetycznie i premium

    Wystarczy wejść do pierwszego lepszego supermarketu, aby przekonać się jak trudno dziś przyciągnąć uwagę klienta za pomocą opakowania. W natłoku najróżniejszych kształtów i barw rozstrzygający głos w zdobyciu zaufania klienta ma dziś funkcjonalność i jakość. Nie tylko produktu, lecz także opakowania. Bo przecież to właśnie ono reprezentuje zarówno produkt, jak i samego producenta. W artykule podpowiemy, co powinno się uwzględnić przy projektowaniu efektownych opakowań. Należy pamiętać, że ten artykuł ma za zadanie pokazać pewne trendy, każda branża rządzi się swoimi prawami, które muszą być brane pod uwagę podczas projektowania opakowania.

  • 2014-11-13 | Komentarze: 0

    Trendy w oznakowaniach retail

    Od 3 do maksymalnie 8 sekund. Właśnie tyle czasu ma witryna sklepu na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. To bardzo krótko, zatem nie można pozwolić sobie na błędy. A tych może być mnóstwo, bo liczba bodźców docierających do klienta jest liczona w tysiącach. Jak się przed błędami ustrzec? Czym stoiska i witryny sklepowe kuszą obecnie klientów?

  • 2014-11-04 | Komentarze: 0

    Handel Mobilny w Praktyce 2014 - raport

    Wartość rynku handlu mobilnego w Polsce, tylko w tym roku, wzrośnie o 113 proc. i osiągnie poziom jednego miliarda złotych, a w 2015 roku aż 2, 5 miliarda. Już 11 milionów Polaków w zeszłym miesiącu korzystało z internetu za pośrednictwem smartfonu lub tabletu, a blisko 5 milinów kupiło produkt, usługę lub aplikację za ich pomocą. Jak w praktyce wygląda rynek handlu mobilnego w Polsce, UE i USA?

  • 2014-07-23 | Komentarze: 0

    Wyniki Stora Enso za II kwartał 2014: znaczący wzrost zysku operacyjnego EBIT

    Koncern Stora Enso poinformował o wynikach finansowych za II kwartał br. Firma osiągnęła w nim – rok do roku – znaczący wzrost zysku operacyjnego brutto. Wyniósł on 209 mln euro, przy 124 mln euro w analogicznym okresie 2013 r., głównie za sprawą redukcji kosztów. Drugi kwartał br. przyniósł zadowalające wyniki działów Renewable Packaging oraz Building & Living, dzięki czemu sprzedaż Stora Enso zamknęła się w ww. okresie kwotą ponad 2,5 mld euro. Przepływy gotówkowe z działalności operacyjnej wyniosły z kolei 288 mln euro.

  • 2014-07-04 | Komentarze: 0

    Dzień Otwarty w firmie Top-Druk: prezentacja innowacyjnych rozwiązań technologicznych i sposobów finansowania inwestycji poligraficznych

    W czerwcu w firmie Top-Druk w Łomży odbyło się spotkanie branżowe, którego organizatorami były: Agfa Graphics, Derya (polski przedstawiciel Ryobi), Infosystems SA i Siemens Finance Sp. z o.o. Okazją ku temu były niedawne inwestycje tej drukarni w zaawansowane rozwiązania technologiczne: pełnoformatowy system CtP Agfa Avalon N8-22S sterowany najnowszą wersją oprogramowania Apogee Manage 8.0 oraz czterokolorową arkuszową maszynę offsetową Ryobi 924 D w formacie A1+, wyposażoną w wieżę lakierującą. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele kilkunastu drukarń offsetowych średniej wielkości, zainteresowani konfiguracją sprzętową, dostosowaną do wymagań zakładów poligraficznych aktywnie pozyskujących zlecenia z Internetu. Aspekt merytoryczny uzupełniły wystąpienia firm wspierających drukarnie w pozyskiwaniu dotacji unijnych (Infosystems SA) oraz finansowaniu inwestycji (Siemens Finance Sp. z o.o.). Spotkanie zakończyło się imprezą integracyjną w hotelu „Labirynt”.

Strona 1 z 77
 1  2  3  4  5  6  ...  77   następna »