Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: wizytówka

Liczba znalezionych wiadomości: 11

  • 2014-11-13 | Komentarze: 0

    Trendy w oznakowaniach retail

    Od 3 do maksymalnie 8 sekund. Właśnie tyle czasu ma witryna sklepu na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. To bardzo krótko, zatem nie można pozwolić sobie na błędy. A tych może być mnóstwo, bo liczba bodźców docierających do klienta jest liczona w tysiącach. Jak się przed błędami ustrzec? Czym stoiska i witryny sklepowe kuszą obecnie klientów?

  • 2011-03-29 | Komentarze: 0

    Agfa Graphics dostawcą nowego systemu CtP dla szczecińskiej firmy Zapol

    W ostatnim czasie w szczecińskiej firmie Zapol został uruchomiony nowy, półformatowy system CtP Agfa Graphics oparty na termicznej naświetlarce :Avalon N4-10S. Zastąpił on rozwiązanie innego dostawcy, przyczyniając się do usprawnienia procesu produkcyjnego na etapie prepress i podniesienia jakości wykonywanych tu zleceń.

  • 2011-02-15 | Komentarze: 0

    Dobre opakowanie, czyli dwa w jednym. Targi easyFairs® Packaging Innovations 2011

    „Dobre opakowanie działa jak pięciosekundowa reklama w telewizji, przyciągając uwagę, opisując cechy produktu, wzbudzając zaufanie i wywołując korzystne wrażenie” [ P. Kotler]

  • 2010-08-16 | Komentarze: 0

    Müller Martini promuje nową maszynę drukującą VSOP z technologią sleeve

    Wybór towaru z półki sklepowej zajmuje zazwyczaj przeciętnemu klientowi nie więcej niż kilka sekund, co oznacza, że przyciągające wzrok i atrakcyjne opakowanie jest kluczowym czynnikiem zwiększającym sprzedaż produktu. Z tego względu coraz większa liczba producentów opakowań żywnościowych wybiera z myślą o swoich wyrobach etykiety typu „sleeve”; dotyczy to zwłaszcza napojów i produktów mlecznych.

  • 2010-03-12 | Komentarze: 0

    Chroń swój znak!

    Znak towarowy to wizytówka firmy. Zdarza się, że tak bardzo „podoba się” konkurencji, że ta naśladuje jego kształt, kolorystykę, krój liter. Kradnie pomysł, kradnie własność intelektualną, wykorzystuje cudzą reputację. To właśnie znak towarowy pozwala konsumentom odróżniać produkty od siebie.

  • 2009-04-29 | Komentarze: 0

    Siła w różnorodności - sukces firmy Avargraf na targach Poligrafia 2009

    Trzystumetrowe stoisko, ponad dwadzieścia prezentowanych urządzeń, niemal trzydzieści osób obsługujących targi, pięć sprzedanych urządzeń i setki zainteresowanych klientów to liczby podsumowujące udział firmy Avargraf w targach Poligrafia 2009, jakie odbywały się w dniach 21- 24 kwietnia br.

  • 2009-01-26 | Komentarze: 0

    Unikalne Niciarki

    Radomskie przedsiębiorstwo PRINT PARTNER (wcześniej PIKFORM) poinformowało o wprowadzeniu do oferty urządzeń nowego partnera. Jest nim firma SMYTH. Maszyny włoskiego producenta są kolejnymi po Autobond, De Lux Stitcher, Shanghai Purlux Machinery Co. Ltd, JMD Machinery Co. Ltd., New Bind oraz Baumfolder, które dystrybuowane są w Polsce przez PRINT PARTNER.

  • 2008-08-18 | Komentarze: 0

    Drukarka wielofunkcyjna Canon PIXMA MP480

    Nowa drukarka wielofunkcyjna firmy Canon, PIXMA MP480, oprócz standardowych funkcji - drukowania, skanowania i kopiowania - została wyposażona w nową funkcję Auto Scan Mode. Wykrywa ona rodzaj skanowanego dokumentu (zdjęcie, wizytówka, czasopismo, gazeta, dokument) i automatycznie zapisuje w odpowiednim dla niego rodzaju pliku - PDF lub JPEG.

  • 2007-04-03 | Komentarze: 0

    Rynek poligrafii i papieru w Polsce (2007)

    6 mld zł wyniosła w ubiegłym roku wartość produkcji polskiej branży poligraficznej. 30% produkcji poligraficznej przeznaczone jest na eksport. 72 kg na osobę wynosi średnie roczne zużycie papieru w Polsce.

  • 2006-03-15 | Komentarze: 0

    Polskie Centrum Sitodruku

    Pierwsze Polskie Centrum Sitodruku (PCS) powstało przy firmie Willson & Brown z Warszawy. Cele, jakie sobie wytyczyło, sposób działania, oferowane usługi i ich jakość mają zrewolucjonizować nie tylko działalność samej firmy, która od lat z sitodrukiem jest związana, ale również ten sektor rynku w naszym kraju. Polskie Centrum Sitodruku oraz usługi przez nie wykonywane promowane będą w najbliższym czasie na targach Euro-Reklama w Poznaniu w dniach od 24 do 27 kwietnia w pawilonie 3, na stoisku nr 95.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »