Wyniki wyszukiwania dla frazy: wizyt

Liczba znalezionych wiadomości: 243

  • 2020-09-09 | Komentarze: 0

    Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

    Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

  • 2020-06-10 | Komentarze: 0

    Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

    Kilkudziesięciu obecnych i potencjalnych użytkowników rozwiązań Konica Minolta, a także jej partnerzy biznesowi, wzięło udział w zorganizowanym przez tę firmę spotkaniu online „Druk etykiet szansą na biznes w czasach Covid-19”. Było ono kolejną już w ostatnim czasie inicjatywą firmy, zrealizowaną z myślą o jej klientach w sposób zdalny. W miesiącach pełnych obostrzeń i ograniczeń związanych z pandemią, firma zorganizowała m.in. cykl webinariów na temat zarządzania barwą, a także przeprowadziła liczne prezentacje sprzętu zainstalowanego w warszawskim Centrum Pokazowym Konica Minolta. Te ostatnie zaowocowały m.in. nowym kontraktem na maszynę do druku etykiet w trybie z roli na rolę – AccurioLabel 230. O tych aspektach działalności, realizowanej przez firmę w ostatnim czasie, ale też o szansach, jakie w niełatwej sytuacji rynkowej niesie ze sobą druk etykiet w technologii cyfrowej, mówili podczas spotkania: Marcin Zaporowski – Professional Printing Key Account Manager i Anastasiya Yavorska – Koordynator Centrum Pokazowego.

  • 2019-02-01 | Komentarze: 0

    Drukarka kolorowych etykiet LX910e od firmy PRIMERA

    Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i przyciągnęło ich uwagę.

  • 2018-04-26 | Komentarze: 0

    Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

    Przeglądając ofertę firmy ScanPack, jednego z czołowych dostawców wysokiej jakości maszyn pakujących, narzędzi oraz materiałów i systemów opakowaniowych, na uwagę zasługuje maszyna wszechstronnego zastosowania - Akebono OB-360. Jest to idealna propozycja i rozwiązanie dla drukarni, umożliwiające bandowanie delikatnych opakowań, ulotek, czy wizytówek taśmą foliową lub papierową z warstwą zgrzewalną PE.

  • 2015-02-19 | Komentarze: 0

    RemaDays Warsaw zakończone

    Największe w Europie Środkowej targi branży reklamowej, RemaDays Warsaw 2015, przeszły do historii. 6. lutego po godzinie 16.00 progi Centrum Wystawienniczego EXPO XXI w Warszawie opuścili ostatni goście. Już teraz wiadomo, że była to impreza niezwykle udana. Podczas trzech dni zwiedzający mieli sposobność zapoznać się z ofertą 578 firm, reprezentujących cztery sektory aktywności w branży reklamowej (Out&InDoor, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow).

  • 2014-11-13 | Komentarze: 0

    Trendy w oznakowaniach retail

    Od 3 do maksymalnie 8 sekund. Właśnie tyle czasu ma witryna sklepu na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. To bardzo krótko, zatem nie można pozwolić sobie na błędy. A tych może być mnóstwo, bo liczba bodźców docierających do klienta jest liczona w tysiącach. Jak się przed błędami ustrzec? Czym stoiska i witryny sklepowe kuszą obecnie klientów?

  • 2014-11-07 | Komentarze: 0

    A po RemaDays 2015, na „Kanary”

    Już drugiego dnia największych w Europie Środkowej Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2015, wielkie emocje czekają na wszystkich gości. Na stoisku organizatora odbędzie się losowanie nagrody w „Loterii dla zwiedzających”. Tym razem szczęśliwiec, wraz z osobą towarzyszącą, będzie mógł się wybrać na… Wyspy Kanaryjskie.

  • 2014-09-26 | Komentarze: 0

    Raport Paperhat Poland – zużycie papieru do celów marketingowych

    Firma Paperhat Poland w lipcu i sierpniu 2014 roku realizowała badania wśród polskich firm, w zakresie wykorzystywania papieru do celów marketingowych. W badaniu wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi.

  • 2014-04-30 | Komentarze: 0

    Poligraficzne Konfrontacje (27): DOTACJE NA INNOWACJE W POLIGRAFII 2014-2020

    Stowarzyszenie Absolwentów Instytutu Poligrafii Politechniki Warszawskiej zaprasza na XXVII Poligraficzne Konfrontacje "Dotacje na innowacje w poligrafii 2014–2020” organizowane pod Patronatem Honorowym Ministra Infrastruktury i Rozwoju.

  • 2014-03-26 | Komentarze: 0

    BSC: Wzrost sprzedaży i nowe rynki. Zarząd rekomenduje 0,5 zł dywidendy na akcję

    Grupa Kapitałowa BSC Drukarnia Opakowań SA, po raz kolejny uzyskała kilkunastoprocentowy wzrost przychodów ze sprzedaży. Przychody za rok 2013 wyniosły 155 654 tys. zł (137 339 tys. zł w 2012), EBITDA wyniosła 29 336 tys. zł, a zysk netto 17 714 tys. zł. Zarząd zarekomenduje WZA przeznaczenie prawie 29% zysku (4 904 tys. zł) na wypłatę dywidendy. W nadchodzącym czasie Grupa planuje kontynuować strategię rozwoju organicznego oraz inwestycje rozwojowe w obszarze opakowań dla farmacji oraz druku flekso.

Strona 1 z 25
 1  2  3  4  5  6  ...  25   następna »