Wyniki wyszukiwania dla frazy: program

Liczba znalezionych wiadomości: 1158

  • 2021-09-17 | Komentarze: 0

    Jaka drukarka etykiet jest potrzebna w firmie? Dowiedz się, odpowiadając na 4 pytania

    Drukarka etykiet, nazywana też drukarką kodów kreskowych, to urządzenie, bez którego większość przedsiębiorstw nie wyobraża sobie funkcjonowania. Tym bardziej, że drukarki etykiet wybiera się uwzględniając własne potrzeby, jako użytkownika końcowego. Dostępne na rynku urządzenia nie są wszechstronne a zasada: wyższa cena równa się lepsza jakość, nie zawsze znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistości. Czym więc kierować się przy wyborze? Podpowiadamy.

  • 2020-07-15 | Komentarze: 0

    Gilotyny elektryczne IDEAL

    Firma OPUS Sp. z o.o. wyłączny, autoryzowany dystrybutor firmy IDEAL w Polsce przygotował wyjątkową ofertę na gilotyny elektryczne. Wybrane modele dostępne są teraz w nowych, niższych cenach!

  • 2019-02-01 | Komentarze: 0

    Drukarka kolorowych etykiet LX910e od firmy PRIMERA

    Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i przyciągnęło ich uwagę.

  • 2015-03-23 | Komentarze: 1

    „Innowacyjne opakowania” – 10 bezpłatnych zaproszeń VIP

    25 marca 2015 r. Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawca „Świata DRUKU”, organizuje, wraz z partnerami – firmami: Cobalt Spark, Digiprint (Esko, HP), Instytut Transferu Technologii Poligraficznych (Highcon), Multifol, Scorpio, Vinfoil, Xeikon, X-Rite – V Konferencję z cyklu „Innowacyjne opakowania”, tym razem z rozszerzeniem: „Projektowanie i produkcja opakowań kartonowych”. Przedstawiciele drukarń produkujących opakowania mają okazję wziąć w niej udział bezpłatnie – pierwszych 10 osób spośród tych, które przyślą swoje zgłoszenie do jutra do g. 12, otrzyma bezpłatne zaproszenie VIP.

  • 2015-02-19 | Komentarze: 0

    RemaDays Warsaw zakończone

    Największe w Europie Środkowej targi branży reklamowej, RemaDays Warsaw 2015, przeszły do historii. 6. lutego po godzinie 16.00 progi Centrum Wystawienniczego EXPO XXI w Warszawie opuścili ostatni goście. Już teraz wiadomo, że była to impreza niezwykle udana. Podczas trzech dni zwiedzający mieli sposobność zapoznać się z ofertą 578 firm, reprezentujących cztery sektory aktywności w branży reklamowej (Out&InDoor, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow).

  • 2015-01-20 | Komentarze: 0

    Targi Packaging Innovations – co czeka na gości podczas VII edycji?

    Wiosną 2015 r. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations po raz siódmy zagoszczą w stolicy. 9 i 10 kwietnia warszawskie Centrum Expo XXI na dwa dni zamieni się w platformę inspiracji, wiedzy i pomysłów dla wszystkich związanych z branżą opakowań. Wszystko to za sprawą największych i najważniejszych producentów i dystrybutorów z kraju i zagranicy, którzy podczas targów zaprezentują swoją ofertę.

  • 2014-11-13 | Komentarze: 0

    Trendy w oznakowaniach retail

    Od 3 do maksymalnie 8 sekund. Właśnie tyle czasu ma witryna sklepu na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. To bardzo krótko, zatem nie można pozwolić sobie na błędy. A tych może być mnóstwo, bo liczba bodźców docierających do klienta jest liczona w tysiącach. Jak się przed błędami ustrzec? Czym stoiska i witryny sklepowe kuszą obecnie klientów?

  • 2014-11-10 | Komentarze: 0

    Białostoccy nauczyciele w laboratorium druku 3D

    Tajemnice technologii druku przestrzennego poznawali białostoccy nauczyciele w laboratorium Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. To pierwsza taka edukacyjna prezentacja. Z kolejnych skorzystają także uczniowie.

  • 2014-07-31 | Komentarze: 0

    Ikonos: 50 osób na szkoleniu z aplikowania folii wylewanych

    31 lipca 2014, w siedzibie Atrium Centrum Ploterowe odbyły się czternaste warsztaty oklejania pojazdów. Szkolenie prowadzone zostało przez dystrybutora folii Ikonos oraz zawodowych aplikatorów z firmy Media Target.

  • 2014-07-23 | Komentarze: 0

    Wyniki Stora Enso za II kwartał 2014: znaczący wzrost zysku operacyjnego EBIT

    Koncern Stora Enso poinformował o wynikach finansowych za II kwartał br. Firma osiągnęła w nim – rok do roku – znaczący wzrost zysku operacyjnego brutto. Wyniósł on 209 mln euro, przy 124 mln euro w analogicznym okresie 2013 r., głównie za sprawą redukcji kosztów. Drugi kwartał br. przyniósł zadowalające wyniki działów Renewable Packaging oraz Building & Living, dzięki czemu sprzedaż Stora Enso zamknęła się w ww. okresie kwotą ponad 2,5 mld euro. Przepływy gotówkowe z działalności operacyjnej wyniosły z kolei 288 mln euro.

Strona 1 z 116
 1  2  3  4  5  6  ...  116   następna »