Wyniki wyszukiwania dla frazy: lexmark

Liczba znalezionych wiadomości: 39

  • 2014-02-13 | Komentarze: 0

    Lexmark liderem rynku inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych wg IDC MarketScape

    Lexmark został ogłoszony liderem rynku inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych w raporcie IDC Market Scape 2013 Smart MFP, w którym analizowano strategię firmy i aktualny potencjał dostarczania inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych.

  • 2014-01-09 | Komentarze: 0

    Przemysł: Zwiększenie produkcji dzięki lepszej dostępności do danych

    Przedsiębiorstwa produkcyjne odczuwają silną potrzebę ograniczenia kosztów w łańcuchu dostaw. Przejrzystość procesów oraz kontrola nad nimi nigdy nie była tak istotna jak dzisiaj, jednak przedsiębiorcy często mają problem, by ją osiągnąć w obszarze, który jest tak mocno zależny od papieru.

  • 2013-11-06 | Komentarze: 0

    Lexmark w kwadrancie liderów w zakresie usług zarządzania drukiem w 2013 roku wg Raportu Gartnera

    Lexmark ponownie został umieszczony w kwadrancie liderów przez Gartner Inc., czołową firmę analityczną w branży IT. Gartner opublikował właśnie swój doroczny raport pt. „Magiczny Kwadrant: Usługi Zarządzania Drukiem na Świecie (Managed Print Services, Worldwide)”.

  • 2013-10-09 | Komentarze: 0

    Lexmark przejmuje PACSGEAR

    Lexmark International ogłosił przejęcie PACSGEAR, czołowego dostawcy rozwiązań do przechwytywania, zarządzania oraz udostępniania obrazów i dokumentów w sektorze medycznym. Rozwiązania PACSGEAR integrują dokumenty z istniejącym systemami do archiwizacji i transmisji obrazów (PACS - Picture Archiving and Communication Systems) oraz systemami elektronicznych danych medycznych (EMR – Electronic Medical Records). Wartość transakcji to około 54 miliony dolarów.

  • 2013-09-16 | Komentarze: 0

    Ewolucja usług zarządzania drukiem (MPS) – poprawa wydajności podstawowych aspektów działania firmy

    Autor: Józef Lis, Product Manager Lexmark International Polska

  • 2013-09-02 | Komentarze: 0

    Handel detaliczny: mniejsze nakłady administracyjne to większa marża i wyższa produktywność

    Zapraszamy do zapoznania się z artykułem eksperckim, którego autorem jest p. Józef Lis - product manager z firmy Lexmark

  • 2013-08-23 | Komentarze: 0

    Lexmark przejmuje Saperion

    Lexmark International podpisał porozumienie dotyczące przejęcia niemieckiej firmy Saperion AG, wiodącego producenta i dostawcę rozwiązań do zarządzania zasobami informacyjnymi w przedsiębiorstwach (ECM – enterprise content management) oraz do zarządzania procesami biznesowymi (BPM – business process management). Wartość kontraktu to ok. 72 mln. dolarów. Po zamknięciu transakcji Saperion będzie podlegał Perceptive Software.

  • 2013-08-05 | Komentarze: 0

    Lexmark wyłącznym dostawcą systemów wydruków dla FBI

    Amerykańskie Federalne Biuro Śledcze (FBI – Federal Bureau of Investigation) wybrało firmę Lexmark International na swojego jedynego dostawcę systemów wydruków. Umowa została zawarta na 3 lata, a jej wartość to ponad 30 mln dolarów.

  • 2013-07-29 | Komentarze: 0

    Lexmark liderem na rynku usług MPS według raportu IDC MarketScape

    Lexmark International, globalny dostawca usług związanych z drukiem, został ponownie uznany za lidera rynku usług MPS w raporcie „MPDS MarketScape”, sporządzonego przez IDC, wiodącą firmę badawczo-doradczą branży IT. Raport analizuje strategie i obecne możliwości firm oferujących usługi zarządzania drukiem i dokumentami (MPDS)

  • 2013-06-14 | Komentarze: 0

    Lexmark liderem rynku MPS w regionie EMEA według raportu IDC MarketScape 2012

    IDC MarketScape jest modelem analizy, który umożliwia przedstawienie dostawców IT, telekomunikacyjnych lub dostawców specyficznych dla danej branży za pomocą przeglądu ich kondycji konkurencyjnej. Metodologia badania wykorzystuje rygorystyczną metodę punktacji opartą na kryteriach zarówno jakościowych, jak i ilościowych, której wynikiem jest jedna ilustracja graficzna, obrazująca pozycję każdego sprzedawcy na danym rynku. IDC MarketScape jasno określa ramy, w których znajdują się oferty produktów i usług, możliwości i strategie, a także obecne i przyszłe czynniki sukcesu na rynku IT, dzięki temu dostawcy mogą został w łatwy sposób porównani. Ramy dotyczą również nabywców technologii, które pokazują ocenę mocnych i słabych stron producentów, zarówno obecnych, jak i przyszłych.

Strona 1 z 4
 1  2  3  4   następna »