Wyniki wyszukiwania dla frazy: koszty

Liczba znalezionych wiadomości: 527

  • 2019-03-21 | Komentarze: 0

    FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print

    Fakty są takie, że produkty zawierające błyszczące zdobienia na etykietach, przyciągają wzrok klienta i pozwalają im wyróżnić się na sklepowych półkach. Sama etykieta wydaje się szlachetniejsza oraz podkreśla jakość i wartość produktu. Szczególnie właśnie metalizowane akcenty stanowią przesłanie dla luksusu i elegancji. Doskonale nadają się do win, przysmaków czy kosmetyków.

  • 2019-02-01 | Komentarze: 0

    Drukarka kolorowych etykiet LX910e od firmy PRIMERA

    Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i przyciągnęło ich uwagę.

  • 2018-04-26 | Komentarze: 0

    Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

    Przeglądając ofertę firmy ScanPack, jednego z czołowych dostawców wysokiej jakości maszyn pakujących, narzędzi oraz materiałów i systemów opakowaniowych, na uwagę zasługuje maszyna wszechstronnego zastosowania - Akebono OB-360. Jest to idealna propozycja i rozwiązanie dla drukarni, umożliwiające bandowanie delikatnych opakowań, ulotek, czy wizytówek taśmą foliową lub papierową z warstwą zgrzewalną PE.

  • 2017-05-23 | Komentarze: 0

    Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska

    W drukarni db PRINT Polska w Grodzisku Mazowieckim został zainstalowany pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką on line - Multigraf Touchline CP-375 DUO & TCF-375. Nieco wcześniej urządzenie miało swoją premierę w Polsce i podczas targów Rema Days 2017 zdobyło srebrny medal The Prize for Innovations w kategorii „Wszechstronność i ekonomiczność”.

  • 2014-12-16 | Komentarze: 1

    Trendy w opakowaniach – estetycznie i premium

    Wystarczy wejść do pierwszego lepszego supermarketu, aby przekonać się jak trudno dziś przyciągnąć uwagę klienta za pomocą opakowania. W natłoku najróżniejszych kształtów i barw rozstrzygający głos w zdobyciu zaufania klienta ma dziś funkcjonalność i jakość. Nie tylko produktu, lecz także opakowania. Bo przecież to właśnie ono reprezentuje zarówno produkt, jak i samego producenta. W artykule podpowiemy, co powinno się uwzględnić przy projektowaniu efektownych opakowań. Należy pamiętać, że ten artykuł ma za zadanie pokazać pewne trendy, każda branża rządzi się swoimi prawami, które muszą być brane pod uwagę podczas projektowania opakowania.

  • 2014-10-02 | Komentarze: 0

    Offset UV dla reklamy i produkcji

    Chociaż druk offsetowy jest obecnie najczęściej stosowaną techniką druku, to dla wielu kojarzy się on jedynie z możliwością zadruku papieru. Faktycznie jednak dzięki tej metodzie, szczególnie w połączeniu z wykorzystaniem lamp UV, realizuje się wydruki na bardzo zróżnicowanych podłożach. Poczynając od folii samoprzylepnych aż do twardych materiałów w rodzaju PP, PCV i PET.

  • 2014-09-26 | Komentarze: 0

    Raport Paperhat Poland – zużycie papieru do celów marketingowych

    Firma Paperhat Poland w lipcu i sierpniu 2014 roku realizowała badania wśród polskich firm, w zakresie wykorzystywania papieru do celów marketingowych. W badaniu wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi.

  • 2014-09-22 | Komentarze: 0

    Artemis DTG 1

    Artemis DTG 1 to cyfrowy ploter do druku bezpośredniego na odzieży. Przeznaczona jest do zadruku koszulek t-shirt, odzieży i wielu innych produktów.

  • 2014-08-07 | Komentarze: 0

    Konkurs o ZŁOTY MEDAL 2014 podczas Festiwalu

    Podczas wrześniowych targów przeprowadzony zostanie konkurs o Złoty Medal. Wystawcy Festiwalu mogą zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania jakie będą prezentować podczas Festiwalu.

  • 2014-07-23 | Komentarze: 0

    Wyniki Stora Enso za II kwartał 2014: znaczący wzrost zysku operacyjnego EBIT

    Koncern Stora Enso poinformował o wynikach finansowych za II kwartał br. Firma osiągnęła w nim – rok do roku – znaczący wzrost zysku operacyjnego brutto. Wyniósł on 209 mln euro, przy 124 mln euro w analogicznym okresie 2013 r., głównie za sprawą redukcji kosztów. Drugi kwartał br. przyniósł zadowalające wyniki działów Renewable Packaging oraz Building & Living, dzięki czemu sprzedaż Stora Enso zamknęła się w ww. okresie kwotą ponad 2,5 mld euro. Przepływy gotówkowe z działalności operacyjnej wyniosły z kolei 288 mln euro.

Strona 1 z 53
 1  2  3  4  5  6  ...  53   następna »