Wyniki wyszukiwania dla frazy: kiedy powsta

Liczba znalezionych wiadomości: 74

  • 2020-09-09 | Komentarze: 1

    Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

    Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

  • 2017-04-18 | Komentarze: 0

    Wydłużone terminy płatności – jak sobie z nimi radzić?

    Dłuższe terminy płatności na wystawianych fakturach stały się sporym obciążeniem dla firm z branży poligraficznej. Coraz częściej przedsiębiorcy muszą się godzić na wydłużanie terminów płatności z 30 na 60 czy nawet 90 dni, aby utrzymać kontrakty oraz być bardziej konkurencyjnym na rynku.

  • 2014-12-16 | Komentarze: 1

    Trendy w opakowaniach – estetycznie i premium

    Wystarczy wejść do pierwszego lepszego supermarketu, aby przekonać się jak trudno dziś przyciągnąć uwagę klienta za pomocą opakowania. W natłoku najróżniejszych kształtów i barw rozstrzygający głos w zdobyciu zaufania klienta ma dziś funkcjonalność i jakość. Nie tylko produktu, lecz także opakowania. Bo przecież to właśnie ono reprezentuje zarówno produkt, jak i samego producenta. W artykule podpowiemy, co powinno się uwzględnić przy projektowaniu efektownych opakowań. Należy pamiętać, że ten artykuł ma za zadanie pokazać pewne trendy, każda branża rządzi się swoimi prawami, które muszą być brane pod uwagę podczas projektowania opakowania.

  • 2014-07-04 | Komentarze: 0

    Dzień Otwarty w firmie Top-Druk: prezentacja innowacyjnych rozwiązań technologicznych i sposobów finansowania inwestycji poligraficznych

    W czerwcu w firmie Top-Druk w Łomży odbyło się spotkanie branżowe, którego organizatorami były: Agfa Graphics, Derya (polski przedstawiciel Ryobi), Infosystems SA i Siemens Finance Sp. z o.o. Okazją ku temu były niedawne inwestycje tej drukarni w zaawansowane rozwiązania technologiczne: pełnoformatowy system CtP Agfa Avalon N8-22S sterowany najnowszą wersją oprogramowania Apogee Manage 8.0 oraz czterokolorową arkuszową maszynę offsetową Ryobi 924 D w formacie A1+, wyposażoną w wieżę lakierującą. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele kilkunastu drukarń offsetowych średniej wielkości, zainteresowani konfiguracją sprzętową, dostosowaną do wymagań zakładów poligraficznych aktywnie pozyskujących zlecenia z Internetu. Aspekt merytoryczny uzupełniły wystąpienia firm wspierających drukarnie w pozyskiwaniu dotacji unijnych (Infosystems SA) oraz finansowaniu inwestycji (Siemens Finance Sp. z o.o.). Spotkanie zakończyło się imprezą integracyjną w hotelu „Labirynt”.

  • 2013-11-22 | Komentarze: 1

    Jak wybrać właściwą metodykę wdrożenia systemu ERP?

    Wybór systemu ERP o odpowiedniej funkcjonalności to ważna decyzja, gdyż zazwyczaj firma wiąże się z dostawcą systemu na wiele lat. Jednym z niedocenianych a istotnych elementów wdrożenia, który może zadecydować o sukcesie całego projektu, jest metodyka wdrożenia. Dlatego wybór systemu ERP nierozerwalnie powinien wiązać się z wyborem metodyki.

  • 2012-05-16 | Komentarze: 0

    OKI Europe, w ramach strategii „drukuj inteligentnie” (Smart Printing), rozszerza ofertę urządzeń drukujących dla sektora MŚP

    Zwiększenie wydajności oferowanych produktów odgrywa kluczową rolę w realizacji średniookresowego planu podwojenia sprzedaży w regionie EMEA

  • 2012-04-12 | Komentarze: 0

    X-Rite wprowadza do oferty i1Pro 2 – nowe profesjonalne rozwiązanie dla rynków foto, prepress, wydawniczego i druku cyfrowego

    Firma X-Rite Inc., światowy lider w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań w zakresie zarządzania barwą, jej pomiaru i komunikacji wizualnej, poinformowała o wprowadzeniu nowej wersji pakietu rozwiązań do profesjonalnego zarządzania barwą i1, które zostały dodatkowo wzbogacone o nowo zaprojektowany spektrofotometr i1Pro 2.

  • 2012-03-25 | Komentarze: 0

    Papier do drukarki wielokrotnego użycia

    Brytyjscy naukowcy opracowali metodę usuwania tonera z zadrukowanego papieru i co za tym idzie – całych wydruków. Papier taki może być używany nawet 5 razy przed oddaniem do recyklingu – poinformował magazyn „Technology Review”.

  • 2012-01-23 | Komentarze: 0

    Reorganizacja firmy Kodak

    Spółka Eastman Kodak Company („spółka Kodak” lub „Spółka”) ogłosiła 19 stycznia 2011 roku, że Spółka oraz jej spółki zależne w Stanach Zjednoczonych dobrowolnie złożyły wniosek o reorganizację działalności w oparciu o Chapter 11 do Sądu Upadłościowego dla południowej dzielnicy Nowego Jorku (U.S. Bankruptcy Court for the Southern District of New York).

  • 2011-11-21 | Komentarze: 0

    Duplo i Polska Grafika Samochodowa w wydaniu „Print”

    Firma Polska Grafika Samochodowa Print – cyfrowa drukarnia z Ostródy - zakupiła w ostatnim czasie dwa urządzenia Duplo: tnąco-bigujące DC-615Pro oraz do broszurowania - model DBM120.

Strona 1 z 8
 1  2  3  4  5  6  ...  8   następna »