Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: kiedy

Liczba znalezionych wiadomości: 322

  • 2019-02-01 | Komentarze: 0

    Drukarka kolorowych etykiet LX910e od firmy PRIMERA

    Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i przyciągnęło ich uwagę.

  • 2017-04-18 | Komentarze: 0

    Wydłużone terminy płatności – jak sobie z nimi radzić?

    Dłuższe terminy płatności na wystawianych fakturach stały się sporym obciążeniem dla firm z branży poligraficznej. Coraz częściej przedsiębiorcy muszą się godzić na wydłużanie terminów płatności z 30 na 60 czy nawet 90 dni, aby utrzymać kontrakty oraz być bardziej konkurencyjnym na rynku.

  • 2014-12-16 | Komentarze: 1

    Trendy w opakowaniach – estetycznie i premium

    Wystarczy wejść do pierwszego lepszego supermarketu, aby przekonać się jak trudno dziś przyciągnąć uwagę klienta za pomocą opakowania. W natłoku najróżniejszych kształtów i barw rozstrzygający głos w zdobyciu zaufania klienta ma dziś funkcjonalność i jakość. Nie tylko produktu, lecz także opakowania. Bo przecież to właśnie ono reprezentuje zarówno produkt, jak i samego producenta. W artykule podpowiemy, co powinno się uwzględnić przy projektowaniu efektownych opakowań. Należy pamiętać, że ten artykuł ma za zadanie pokazać pewne trendy, każda branża rządzi się swoimi prawami, które muszą być brane pod uwagę podczas projektowania opakowania.

  • 2014-11-13 | Komentarze: 0

    Trendy w oznakowaniach retail

    Od 3 do maksymalnie 8 sekund. Właśnie tyle czasu ma witryna sklepu na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. To bardzo krótko, zatem nie można pozwolić sobie na błędy. A tych może być mnóstwo, bo liczba bodźców docierających do klienta jest liczona w tysiącach. Jak się przed błędami ustrzec? Czym stoiska i witryny sklepowe kuszą obecnie klientów?

  • 2014-07-04 | Komentarze: 0

    Dzień Otwarty w firmie Top-Druk: prezentacja innowacyjnych rozwiązań technologicznych i sposobów finansowania inwestycji poligraficznych

    W czerwcu w firmie Top-Druk w Łomży odbyło się spotkanie branżowe, którego organizatorami były: Agfa Graphics, Derya (polski przedstawiciel Ryobi), Infosystems SA i Siemens Finance Sp. z o.o. Okazją ku temu były niedawne inwestycje tej drukarni w zaawansowane rozwiązania technologiczne: pełnoformatowy system CtP Agfa Avalon N8-22S sterowany najnowszą wersją oprogramowania Apogee Manage 8.0 oraz czterokolorową arkuszową maszynę offsetową Ryobi 924 D w formacie A1+, wyposażoną w wieżę lakierującą. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele kilkunastu drukarń offsetowych średniej wielkości, zainteresowani konfiguracją sprzętową, dostosowaną do wymagań zakładów poligraficznych aktywnie pozyskujących zlecenia z Internetu. Aspekt merytoryczny uzupełniły wystąpienia firm wspierających drukarnie w pozyskiwaniu dotacji unijnych (Infosystems SA) oraz finansowaniu inwestycji (Siemens Finance Sp. z o.o.). Spotkanie zakończyło się imprezą integracyjną w hotelu „Labirynt”.

  • 2013-12-16 | Komentarze: 0

    Ikonos – fabryka materiałów do druku

    Pierwsza, polska rolka Ikonos została wyprodukowana 5 lat temu. O pomyśle na fabrykę, dzisiejszym rynku i planach na przyszłość rozmawiamy z przedstawicielami producenta.

  • 2013-12-13 | Komentarze: 0

    Jubileuszowa Zimowa Konferencja Poligraficzna w Bukowinie Tatrzańskiej

    W dniach 15–18 stycznia 2014 roku w Bukowinie Tatrzańskiej odbędzie się 15. Zimowa Konferencja Poligraficzna, której tematem przewodnim będzie rola klienta drukarni w procesach realizacji zleceń i w rozwoju polskiej branży poligraficznej. Konferencji będą towarzyszyć 9. zawody poligrafów w narciarstwie alpejskim o puchar firmy Michael Huber Polska.

  • 2013-11-22 | Komentarze: 0

    Jak wybrać właściwą metodykę wdrożenia systemu ERP?

    Wybór systemu ERP o odpowiedniej funkcjonalności to ważna decyzja, gdyż zazwyczaj firma wiąże się z dostawcą systemu na wiele lat. Jednym z niedocenianych a istotnych elementów wdrożenia, który może zadecydować o sukcesie całego projektu, jest metodyka wdrożenia. Dlatego wybór systemu ERP nierozerwalnie powinien wiązać się z wyborem metodyki.

  • 2013-09-16 | Komentarze: 0

    Agfa Graphics wyposaża Asanti

    – system produkcyjny dla druku wielkoformatowego – w nową technologię Adobe PDF Print Engine 3

  • 2013-09-16 | Komentarze: 0

    Ewolucja usług zarządzania drukiem (MPS) – poprawa wydajności podstawowych aspektów działania firmy

    Autor: Józef Lis, Product Manager Lexmark International Polska

Strona 1 z 33
 1  2  3  4  5  6  ...  33   następna »