Wyniki wyszukiwania dla frazy: SPRZEDAŻ

Liczba znalezionych wiadomości: 1345

  • 2020-09-09 | Komentarze: 0

    Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

    Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

  • 2020-06-17 | Komentarze: 0

    Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

    15 czerwca br. firma Kodak poinformowała - podczas specjalnej, odbywającej się zdalnie konferencji prasowej dla mediów z całego świata - o licznych premierach produktowych, jakie właśnie pojawiły się w jej ofercie. Znalazły się wśród nich m.in. nowa inkjetowa maszyna zwojowa Prosper Ultra 520 (bazująca na technologii UltraStream), kolejna wersja bezprocesowej płyty offsetowej - Sonora Xtra oraz oprogramowanie workflow Prinergy on Demand, dostępne jako usługa w "chmurze" i oferowane w modelu subskrypcyjnym. Spotkanie, które poprowadzili przedstawiciele kadry kierowniczej Eastman Kodak, na czele z prezesem firmy - Jimem Constinenza, zakończyła sesja pytań i odpowiedzi, przesłanych przez dziennikarzy.

  • 2019-02-01 | Komentarze: 0

    Drukarka kolorowych etykiet LX910e od firmy PRIMERA

    Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i przyciągnęło ich uwagę.

  • 2018-04-04 | Komentarze: 0

    Instalacja dwóch nowych gilotyn EUROCUTTER 1370 TSM

    Instalacja kolejnych dwóch nowych gilotyn EUROCUTTER 1370 TSM w Polsce

  • 2017-04-18 | Komentarze: 0

    Wydłużone terminy płatności – jak sobie z nimi radzić?

    Dłuższe terminy płatności na wystawianych fakturach stały się sporym obciążeniem dla firm z branży poligraficznej. Coraz częściej przedsiębiorcy muszą się godzić na wydłużanie terminów płatności z 30 na 60 czy nawet 90 dni, aby utrzymać kontrakty oraz być bardziej konkurencyjnym na rynku.

  • 2016-03-22 | Komentarze: 3

    Najważniejsza impreza w branży opakowań już w kwietniu! 8. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations

    Setki czołowych firm z Polski i zagranicy, uznani eksperci, najzdolniejsi młodzi projektanci, goście specjalni oraz tysiące uczestników, poszukujących najlepszych opakowań na rynku i innowacyjnych rozwiązań. Dwie hale wystawiennicze, dwa razy więcej atrakcji – tak w telegraficznym skrócie wygląda zbliżająca się edycja największego i najważniejszego wiosennego wydarzenia branży opakowań w tej części Europy, czyli 8. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się w EXPO XXI Warszawa w dniach 12-13 kwietnia.

  • 2014-12-16 | Komentarze: 1

    Trendy w opakowaniach – estetycznie i premium

    Wystarczy wejść do pierwszego lepszego supermarketu, aby przekonać się jak trudno dziś przyciągnąć uwagę klienta za pomocą opakowania. W natłoku najróżniejszych kształtów i barw rozstrzygający głos w zdobyciu zaufania klienta ma dziś funkcjonalność i jakość. Nie tylko produktu, lecz także opakowania. Bo przecież to właśnie ono reprezentuje zarówno produkt, jak i samego producenta. W artykule podpowiemy, co powinno się uwzględnić przy projektowaniu efektownych opakowań. Należy pamiętać, że ten artykuł ma za zadanie pokazać pewne trendy, każda branża rządzi się swoimi prawami, które muszą być brane pod uwagę podczas projektowania opakowania.

  • 2014-12-01 | Komentarze: 0

    Innowacja online, która przynosi drukarniom zyski i nic nie kosztuje.

    W styczniu zostanie uruchomiona platforma online, która będzie integrować drukarnie z klientami szukającymi w Internecie druku wysokiej jakości. Drukarnie mogą nadal dołączać, wprowadzać produkty i zapoznawać się z systemem. Promocję dodanych produktów rozpoczynamy już w styczniu, dołącz do nas.

  • 2014-11-27 | Komentarze: 0

    Temat: Pociągiem na RemaDays 50% taniej

    Dzięki nawiązaniu współpracy z PKP Intercity, wszyscy odwiedzający, którzy zdecydują się na przyjazd pociągiem TLK lub EIC w klasie drugiej, będą mogli odbyć podróż powrotną na tej samej trasie za darmo.

  • 2014-11-13 | Komentarze: 0

    Trendy w oznakowaniach retail

    Od 3 do maksymalnie 8 sekund. Właśnie tyle czasu ma witryna sklepu na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. To bardzo krótko, zatem nie można pozwolić sobie na błędy. A tych może być mnóstwo, bo liczba bodźców docierających do klienta jest liczona w tysiącach. Jak się przed błędami ustrzec? Czym stoiska i witryny sklepowe kuszą obecnie klientów?

Strona 1 z 135
 1  2  3  4  5  6  ...  135   następna »