Wyniki wyszukiwania dla frazy: Robert Wawrzeń

Liczba znalezionych wiadomości: 10

  • 2006-08-17 | Komentarze: 0

    Wzór kolorów dla drukarni.

    Czy zawsze wizja przedstawiona przez projektanta na monitorze komputera jest możliwa do przetworzenia technikami poligraficznymi? Tak postawione pytanie - jedno z najczęściej zadawanych "na linii" współpracy: marketing-graficy - otwiera ogromny obszar problemów związanych z możliwościami drukarni i edycją kolorów w projektach graficznych. Gdzie leży istota sprawy?

  • 2006-07-18 | Komentarze: 0

    Plakat

    Plakat to najpopularniejszy nośnik treści reklamowych czy informacyjnych, które z reguły mają określony czasowo żywot i są związane z jakąś okolicznością: promocją ceny lub właściwości, reklamą specyfiki produktu, informacją. Czas życia plakatu w zasadzie nie jest długi; jest on jednak na tyle sugestywnym sposobem przekazu, że przez ten krótki czas ekspozycji powinien po prostu "wyglądać"...

  • 2006-07-18 | Komentarze: 3

    Projekt a druk - istotne problemy.

    Czy stwierdzenie, że grafik-projektant publikacji reklamowych powinien mieć gruntowną wiedzę poligraficzną jest truizmem?

  • 2006-04-03 | Komentarze: 0

    TAJNIKI DRUKU PUBLIKACJI REKLAMOWYCH - ZAPRASZAMY

    Co o druku powinien wiedzieć pracownik działu marketingu firmy czy instytucji? Jak dobrać właściwą technikę druku realizując konkretny projekt? Jakie czynniki wpływają na kalkulację zleceń w poligrafii?

  • 2006-03-30 | Komentarze: 229

    Apla.

    Jest jednym z najczęściej używanych elementów w projektach wydawnictw promocyjnych. Ulubiona przez grafików często jest przekleństwem drukarzy. Modna i elegancka w layoucie, źle wydrukowana na arkuszach potrafi zdyskwalifikować najbardziej wyszukany projekt. Apla.

  • 2006-03-07 | Komentarze: 0

    Sztuka promocji - dwa bardzo ciekawe szkolenia

    W Warszawie 23 marca i 21 kwietnia odbędą się dwa bardzo ciekawe seminaria. Zajęcia prowadzi Robert Wawrzeń, organizuje on i koordynuje projekty reklamowe związane z poligrafią. Prowadzi seminaria z zakresu prawa autorskiego w reklamie oraz zagadnień redakcji, edycji i druku. Pan Robert Wawrzeń jest również redaktorem działu "Poligrafia bez tajemnic" na naszym portalu www.drukarnie.com.pl.

  • 2006-02-20 | Komentarze: 0

    Folder, katalog, gazetka.

    Dobór odpowiedniego gatunku papieru do publikacji wielostronicowej to dość skomplikowana sprawa. Zawsze na początku powstaje pytanie: czy zróżnicować papiery na okładkę i wnętrze wydawnictwa, czy może wydrukować je na papierze o tej samej gramaturze?

  • 2006-02-17 | Komentarze: 0

    Wizytówka firmy

    Nie ma firmy czy instytucji, która codziennie nie wysyłałaby oferty czy pisma.

  • 2006-02-17 | Komentarze: 3

    Kalendarze ścienne

    Nie trzeba nikogo przekonywać, że jakość materiałów użytych do produkcji tak szczególnego wydawnictwa promocyjnego, jakim jest kalendarz, musi być najwyższa i dobrze przemyślana.

  • 2006-02-17 | Komentarze: 0

    Jak osiągnąć najwyższą jakość produktu poligraficznego?

    Drukarze i ich zleceniodawcy od lat zadają sobie pytanie: jaki obszar wspólnej wiedzy gwarantuje bezproblemowy przebieg realizacji zlecenia, a na końcu - najwyższą jakość produktu poligraficznego?

Strona 1 z 1
 1