Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: 2013

Liczba znalezionych wiadomości: 177

  • 2014-11-13 | Komentarze: 0

    Trendy w oznakowaniach retail

    Od 3 do maksymalnie 8 sekund. Właśnie tyle czasu ma witryna sklepu na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. To bardzo krótko, zatem nie można pozwolić sobie na błędy. A tych może być mnóstwo, bo liczba bodźców docierających do klienta jest liczona w tysiącach. Jak się przed błędami ustrzec? Czym stoiska i witryny sklepowe kuszą obecnie klientów?

  • 2014-11-04 | Komentarze: 0

    Handel Mobilny w Praktyce 2014 - raport

    Wartość rynku handlu mobilnego w Polsce, tylko w tym roku, wzrośnie o 113 proc. i osiągnie poziom jednego miliarda złotych, a w 2015 roku aż 2, 5 miliarda. Już 11 milionów Polaków w zeszłym miesiącu korzystało z internetu za pośrednictwem smartfonu lub tabletu, a blisko 5 milinów kupiło produkt, usługę lub aplikację za ich pomocą. Jak w praktyce wygląda rynek handlu mobilnego w Polsce, UE i USA?

  • 2014-07-23 | Komentarze: 0

    Wyniki Stora Enso za II kwartał 2014: znaczący wzrost zysku operacyjnego EBIT

    Koncern Stora Enso poinformował o wynikach finansowych za II kwartał br. Firma osiągnęła w nim – rok do roku – znaczący wzrost zysku operacyjnego brutto. Wyniósł on 209 mln euro, przy 124 mln euro w analogicznym okresie 2013 r., głównie za sprawą redukcji kosztów. Drugi kwartał br. przyniósł zadowalające wyniki działów Renewable Packaging oraz Building & Living, dzięki czemu sprzedaż Stora Enso zamknęła się w ww. okresie kwotą ponad 2,5 mld euro. Przepływy gotówkowe z działalności operacyjnej wyniosły z kolei 288 mln euro.

  • 2014-07-14 | Komentarze: 0

    Kolejni wystawcy na Promo Show

    Wrześniowe Promo Show (będące integralną częścią Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań) to cykl spotkań branżowych w Gdańsku, Poznaniu i Katowicach, podczas którego dostawcy branży reklamowej będą mieli okazję spotkać się i porozmawiać ze swoimi klientami w kameralnej atmosferze.

  • 2014-07-04 | Komentarze: 0

    Dzień Otwarty w firmie Top-Druk: prezentacja innowacyjnych rozwiązań technologicznych i sposobów finansowania inwestycji poligraficznych

    W czerwcu w firmie Top-Druk w Łomży odbyło się spotkanie branżowe, którego organizatorami były: Agfa Graphics, Derya (polski przedstawiciel Ryobi), Infosystems SA i Siemens Finance Sp. z o.o. Okazją ku temu były niedawne inwestycje tej drukarni w zaawansowane rozwiązania technologiczne: pełnoformatowy system CtP Agfa Avalon N8-22S sterowany najnowszą wersją oprogramowania Apogee Manage 8.0 oraz czterokolorową arkuszową maszynę offsetową Ryobi 924 D w formacie A1+, wyposażoną w wieżę lakierującą. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele kilkunastu drukarń offsetowych średniej wielkości, zainteresowani konfiguracją sprzętową, dostosowaną do wymagań zakładów poligraficznych aktywnie pozyskujących zlecenia z Internetu. Aspekt merytoryczny uzupełniły wystąpienia firm wspierających drukarnie w pozyskiwaniu dotacji unijnych (Infosystems SA) oraz finansowaniu inwestycji (Siemens Finance Sp. z o.o.). Spotkanie zakończyło się imprezą integracyjną w hotelu „Labirynt”.

  • 2014-05-30 | Komentarze: 0

    XXVII Poligraficzne Konfrontacje

    „Zgodnie z założeniami Strategii Europa 2020 oraz celami, jakie stawiamy w krajowych strategiach rozwoju i Umowie Partnerstwa, badania i innowacje będą odgrywały szczególnie ważną rolę w inwestowaniu funduszy na lata 2014-2020” – podkreśliła wiceminister Iwona Wendel, która wzięła udział w konferencji „Dotacje na innowacje w poligrafii 2014-2020”.

  • 2014-05-08 | Komentarze: 0

    Mini-Akademia Zarządzania Barwą podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

    Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, zaprasza na warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”, organizowane, w ramach Akademii Wiedzy, we współpracy z partnerami oraz Festiwalem Marketingu, Druku i Opakowań.

  • 2014-05-07 | Komentarze: 0

    Gorący temat, czyli komercjalizacja polskiego rynku drukarek 3D

    Drukarki 3D stają się komercyjnymi urządzeniami – coraz łatwiej dostępnymi, nawet na kieszeń i potrzeby domowego użytkownika. Popularne w sektorze MSP, gdzie wykorzystywane są głównie do tworzenia prototypów własnych produktów oraz makiet obrazujących autorskie projekty, rewolucjonizują podejście do biznesu wyznaczając nowe trendy sprzedaży i relacji z klientami.

  • 2014-04-25 | Komentarze: 0

    Konferencja PRINT & WIN 2014

    Podczas wrześniowych targów Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań, w ramach wydarzeń towarzyszących, odbędzie się dwudniowa konferencja poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań.

  • 2014-04-22 | Komentarze: 0

    Nominacje do Złotego Gryfa 2014 ogloszone!

    Na swoim posiedzeniu w dniu 17.04.2014r. Jury konkursu o nagrodę Złotego Gryfa w składzie: Jerzy Petriaszwili – Przewodniczący (Zakład Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii PW), Ryszard Czekała (Polska Izba Druku), Piotr Dobrołęcki (Polska Izba Książki), Bartłomiej Królak (Polska Izba Opakowań), Andrzej Rowicki (Ekspert PID w dziedzinie fleksografii), Andrzej Tomaszewski (COBRPP), Bogdan Wyrzykowski (Sekcja Poligrafów SIMP) przyznało nominacje do nagrody ZG w dziesięciu kategoriach konkursowych za najlepiej wykonany pod względem jakościowym produkt poligraficzny.

Strona 1 z 18
 1  2  3  4  5  6  ...  18   następna »