Zostań laureatem programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” i zdobądź najbardziej rozpoznawalny certyfikat rzetelności w Polsce!*
2014-05-14
Jest to ogólnopolski program promocji kultury przedsiębiorczości, realizowany od 1998 r. przez Fundację „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" Krajowej Izby Gospodarczej, nagradzający firmy, które w relacjach z klientami, dostawcami, pracownikami, społecznością lokalną oraz władzą lokalną i państwową postępują fair play. Poprzez rzetelność weryfikacji program stał się pożądanym narzędziem budowania prestiżu i wiarygodności firm na rynku krajowym i rynkach zagranicznych.
Korzyści:
+ Uzyskanie certyfikatu rzetelności (certyfikat "Przedsiębiorstwo Fair Play" jest czytelny nie tylko dla polskich partnerów, lecz również dla kontrahentów zagranicznych, jest jasnym przesłaniem, deklaracją stosowania najwyższych standardów etycznych i rzetelności w działalności gospodarczej),
+ Możliwość legitymowania się znakiem "Przedsiębiorstwo Fair Play" (poprzez uniwersalną wymowę logo i rzetelności weryfikacji - program jest skutecznym narzędziem budowania prestiżu firmy na rynku ogólnopolskim i światowym),
+ Wzmocnienie wizerunku firmy, nobilitacja i prestiż (miejsce w elitarnej grupie "Przedsiębiorstw Fair Play" daje możliwość nawiązania nowych korzystnych kontaktów handlowych, a także zwiększa zaufanie zarówno kontrahentów, jak i klientów),
+ Rekomendowanie laureatów władzom regionalnym i lokalnym oraz samorządowi gospodarczemu,
+ Nawiązanie nowych, korzystnych kontaktów handlowych,
+ Większe zaufanie ze strony klientów,
+ Lepsze stosunki z US,
+ Weryfikacja stosunków w firmie przez jej zarząd,
+ Integracja pracowników,
+ Możliwość udziału w programach specjalnych skierowanych wyłącznie do laureatów,
+ Szeroka promocja w mediach, podczas spotkań i wydarzeń ogólnopolskich i regionalnych, w biuletynach, w Internecie.
*Badanie zrealizowane w 2011r. przez TNS OBOP na zlecenie Krajowego Rejestru Długów
- Aktualności
-
2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0
Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu
Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.
-
Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach
-
Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow
-
Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta
-
Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji
-
Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series
-
Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!
-
Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017
-
Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska
-
Wydłużone terminy płatności – jak sobie z nimi radzić?