Zaprojektuj świąteczną okładkę OOH magazine

2009-10-27

Trwa kreatywny konkurs, sponsorowany przez firmę Corel i Sony Ericsson, na projekt okładki grudniowego wydania naszego magazynu. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu niezwyczajnego projektu okładki opartego na temacie: Mamy dość zwykłych Mikołajów, Rudolfów, choinek, bombek, prezentów, elfów, piernikowych ludzików… Poszukujemy kreatywnej świątecznej okładki grudniowego OOH magazine!

Konkurs ruszył 28 września i potrwa do 25 listopada br. Najlepszy projekt zostanie okładką grudniowego numeru OOH magazine. Zwycięzcy otrzymają m.in. nagrody w postaci oprogramowań graficznych Corel oraz roczną prenumeratę OOH magazine. Organizatorem konkursu jest wydawca magazynu, głównym sponsorem firma Corel oraz sony Ericsson, natomiast głównym partnerem KonkursyKreatywne.pl.

Kto może się zgłosić?
Uczniowie, studenci grafiki i innych kierunków szkół artystycznych oraz wszyscy zainteresowani wystartowaniem w konkursie mogą składać swoje projekty w ramach konkursu na grudniową okładkę OOH magazine.

Kto wybierze zwycięzcę?
Jury złożone z ekspertów w dziedzinie projektowania graficznego, przedstawiciela IGRZ, redaktora naczelnego OOH magazine, przedstawicieli agencji reklamowych wyłoni najlepszy projekt, który znajdzie się na okładce grudniowego wydania OOH magazine.

Dlaczego warto wziąć udział w konkursie?
Powodów jest kilka… Zwycięstwo w konkursie na okładkę OOH magazine może okazać się kamieniem milowym w karierze projektanta. Magazyn ze zwycięską okładką będzie dystrybuowany m.in. do agencji reklamowych, drukarń, domów mediowych. Nagrody z pewnością pomogą rozwijać talent, zarówno początkującym, jak i bardziej zaawansowanym adeptom grafiki, a konkurs może okazać się znakomitym sposobem na pochwalenie się swoim kunsztem i przedstawienie szerszej publiczności.

Szczegóły projektu:
- wymiar okładki netto: szer. 205 mm x wys. 265 mm + po 3 mm spadów na każdej krawędzi
- wymiar okładki brutto: szer. 211 mm, wys. 271 mm
- projekty należy dostarczyć w formacie PDF lub JPG
- kolory CMYK
- każda osoba może zgłosić jeden projekt

Najlepsze prace zostaną zaprezentowane w wirtualnej galerii OOH magazine. Wszystkie projekty należy zgłaszać w terminie do 20 listopada br. za pośrednictwem maila: marketing@oohmagazine.pl. Szczegółowe informacje o konkursie będą dostępne na stronie internetowej magazynu: www.oohmagazine.pl. Dodatkowo zainteresowani będą mogli zadać pytania organizatorowi korzystając z adresu mailowego: marketing@oohmagazine.pl lub numeru 0 515 077 604.

Więcej na www.oohmagazine.pl

Sponsor główny: Corel, Sony Ericsson

Partner główny: konkursykreatywne.pl

Patroni medialni: dlaStudenta.pl, EduForum.pl, GdzieCo.pl, Student TV, MediaFM, Marketeo, marketingowiec.pl, Newton Media, newss.pl.

OOH magazine
Wydawca magazynu OOH magazine. Firma jest członkiem: Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej oraz Polish Digital Signage Association.

OOH MAGAZINE
OOH MAGAZINE powstało na miejsce przejętego OUTDOOR MEDIA. Magazyn jest obecnie niekwestionowanym liderem w sektorze prasy branżowej szeroko pojętego rynku out of home (OOH).
W styczniu 2008 poszerzył tematykę o nowe działy: digital signage, POS, eventy, szkolenia i konferencyjne. Magazyn jako pierwszy przeprowadził w Polsce na nośnikach reklamy zewnętrznej kampanię typu: advertising of double client.

OOH magazine jest partnerem strategicznym targów PROMO EXPO, PROMO GIFTS oraz m.in. patronem medialnym Bram Kraju i Festiwalu Plakatu Reklamowego..