Wyniki WSiP po siedmiu miesiącach.

2006-09-01

Przychody WSiP po 7 miesiącach 2006 r. spadły do 72,10 mln zł podaje portal bankier.pl. Jednostkowe przychody Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych (WSiP) w okresie od stycznia do lipca 2006 roku wyniosły 72,10 mln zł wobec 76,40 mln zł w analogicznym okresie rok wcześniej, poinformował WSiP w komunikacie.

„Zarząd Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych SA informuje, iż wartość zrealizowanej sprzedaży w okresie styczeń - lipiec o ok. 5% przekroczyła założenia przyjęte w budżecie spółki na rok 2006”– czytamy w komunikacie.
„Zgodnie z planem na rok 2006 sprzedaż w pierwszych siedmiu miesiącach roku 2006 była niższa niż w pierwszych siedmiu miesiącach roku 2005 i powinna zostać zrekompensowana w sierpniu i wrześniu” – czytamy dalej.
Według zarządu WSiP spadek przychodów w okresie styczeń-lipiec ma związek z planami Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczącymi obniżenia cen podręczników.
„Dyskusje na ten temat nie przyniosły ostatecznie konkretnych rozstrzygnięć, tym niemniej zaburzyły funkcjonowanie rynku podręcznikowego i wprowadziły dodatkowy element niepewności” – poinformował WSiP.
W ocenie spółki niższe przychody w ciągu pierwszych siedniu miesięcy tego roku to również efekt zmiany polityki handlowej Wydawnictw wobec odbiorców w 2005 r.
„W marcu, kwietniu i maju ub.r. dla największych odbiorców zorganizowana została promocja sprzedażowa premiująca zakupy dodatkowymi rabatami” – podała spółka.

bankier.pl




Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Ekstrakcja pyłu w drukarniach i introligatorniach

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska