Udany debiut firmy GMC Software Technology na targach Poligrafia 2011

2011-04-19

Wśród wystawców tegorocznych targów Poligrafia po raz pierwszy znalazła się firma GMC Software Technology – dostawca zaawansowanych rozwiązań w zakresie personalizacji druku i komunikacji wielokanałowej, dedykowanych m.in. na rynki poligraficzny i korporacyjny.

Podczas wystawy promowała ona swoje sztandarowe narzędzia – oprogramowanie do personalizacji PrintNet i system web-to-print PortalBuilder, z których drugie uzyskało nominację do konkursu o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich.



Tegoroczne targi w Poznaniu firma GMC Software Technology wykorzystała głównie do promocji swojej marki wśród firm z szeroko rozumianego sektora poligraficzno-reklamowego, jak też do prezentacji najnowszych wersji jej rozwiązań dla klientów z segmentów korporacyjnego i poligraficznego, którzy licznie odwiedzali jej stoisko zlokalizowane w ramach ekspozycji Digital Printing Expo. Mówi Paweł Walczak, Business Development Manager w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o.: Nasza firma jest obecna na wszystkich liczących się targach, zarówno o charakterze globalnym jak drupa czy Ipex, jak też regionalnym bądź krajowym w rodzaju poznańskiej Poligrafii.

Obecność z własnym stoiskiem to część strategii, której celem jest podniesienie znajomości marki GMC wśród polskich dostawców usług poligraficznych i marketingowych, jakimi po części stają się drukarnie. Zgodnie z założeniami, podczas targów odwiedzali nas też liczni klienci z sektora korporacyjnego, reprezentujący branże telekomunikacyjną, bankową czy ubezpieczeniową. Cieszymy się z tych wizyt, bo oznacza to, że do Poznania – poza osobami stricte związanymi z produkcją poligraficzną czy reklamową – trafili też zleceniodawcy, na czym nam zależało.

Podczas poznańskiej imprezy, głównie w ramach indywidualnie umawianych prezentacji, można było zapoznać się z najważniejszymi i najbardziej popularnymi rozwiązaniami z szerokiego portfolio GMC Software Technology, zdobywającymi od lat prestiżowe nagrody branżowe. Jednym z nich był system web-to-print PortalBuilder, który zdobył nominację do Złotego Medalu targów Poligrafia 2011 – najważniejszej nagrody przyznawanej dla nowych produktów prezentowanych w Poznaniu. PortalBuilder to rozwiązanie pozwalające na uproszczenie procesów i wdrażanie opartych na przeglądarce internetowej aplikacji typu storefront, przeznaczonych do przetwarzania dokumentów personalizowanych oraz umożliwiające prowadzenie zintegrowanych, personalizowanych i wielokanałowych kampanii promocyjnych.

Cieszył się on szczególnie dużym zainteresowaniem wśród firm, które specjalizują się w tworzeniu i prowadzeniu zaawansowanych kampanii marketingowych i reklamowych w imieniu swoich klientów – mówi Krzysztof Turowski, Pre-Sales & Software Consultant w firmie GMC Software Technology Sp. z o.o. – Jest to narzędzie wspomagające ich pracę i w dużym stopniu ją automatyzujące, a przy tym bardzo elastyczne. O jego zaletach przekonuje się coraz większa liczba użytkowników z całego świata, którzy wykorzystują go w bardzo różnym zakresie – w zależności od potrzeb.

PortalBuilder został też doceniony przez profesjonalistów oceniających najnowsze rozwiązania software’owe – w ostatnich miesiącach zdobywał nagrody European Digital Press Asssociation, podczas konferencji Xplor International czy targów On Demand Show.

Drugim z promowanych na poznańskich targach rozwiązaniem był system PrintNet, na którym PortalBuilder bazuje. PrintNet to sztandarowy produkt GMC Software Technology – jest to rozbudowane oprogramowanie do personalizacji, stosowane w firmach zajmujących się kompleksową obsługą korespondencji masowej, korporacjach na co dzień drukujących tysiące dokumentów, czy też zakładach poligraficznych, które przy kampaniach reklamowych, realizowanych dla swoich klientów wykorzystują narzędzia do druku z danymi zmiennymi. System ten ma swoich użytkowników także w naszym kraju – podkreśla Paweł Walczak – a na targach spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem osób odwiedzających nasze stoisko. Szczególnie duże wrażenie zrobiły jego funkcje automatyzujące i upraszczające proces produkcyjny – od pozyskania zlecenia, poprzez jego przygotowanie do drukowania, na wypuszczeniu finalnych plików, oczywiście z uwzględnieniem personalizacji. Prezentacje targowe pozwoliły nam szerzej pokazać jego możliwości oraz uzmysłowić wielu potencjalnym użytkownikom zalety wynikające z jego wdrożenia.

Przedstawiciele polskiego oddziału GMC Software Technology nie mają wątpliwości, że obecność na targach Poligrafia przyniesie pozytywne efekty: Druk cyfrowy w coraz większym stopniu decyduje o obrazie całej branży poligraficznej – mówi Krzysztof Turowski – dlatego w naturalny sposób rośnie zainteresowanie różnymi, także zaawansowanymi aplikacjami stosowanymi w tej technologii. GMC Software Technology jest w tym zakresie światowym liderem, oferując najwyższej klasy narzędzia w zakresie personalizacji druku i web-to-print. Mamy nadzieję, że m.in. za sprawą spotkania na poznańskich targach o ich zaletach już wkrótce przekonają się kolejni polscy użytkownicy, zarówno z segmentu usług poligraficznych jak i przedstawiciele dużych korporacji.


Dodatkowe informacje na temat firmy GMC Software Technology:
Paweł Walczak, GMC Software Technology Sp. z o.o.
Ul. Jagiellońska 76 lok. 303, 03-301 Warszawa
E-mail: p.walczak@gmc.net
http://www.gmc.net
Opracowanie merytoryczne informacji:PAI




Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska

Wydłużone terminy płatności – jak sobie z nimi radzić?