Targi IPEX rozpoczęte!

2014-03-26

W dniach 24-29 marca w Londynie (ExCeL London) odbywają się targi IPEX. Łączą one prezentację wystawców z kompleksowym programem imprez towarzyszących. Zorganizowano je, by korespondowały z szybko zmieniającym się krajobrazem komunikacji marketingowej, informując o najnowszych trendach, wyzwaniach i technologiach napędzających światowy przemysł poligraficzny.

W czasie, gdy międzynarodowi wystawcy prezentują swoje rozwiązania, program towarzyszący pokazuje, jak wykorzystać je efektywnie w XXI wieku. Wstęp na warsztaty i pokazy dla gości targowych jest wolny.
W ramach World Print Summit prelegenci związani z drukiem, biznesem, marketingiem i przemysłem kreatywnym mówią o zmieniającej się roli, jaką druk ma współcześnie do odegrania, oraz o jego mocnych stronach. W sesjach uczestniczą m.in. prof. emerytowany Frank Romano, Benny Landa, Meredith Walsh, Senior Purchasing Controller w firmie Penguin Random House, David Smith, Economics Editor w Sunday Times i wielu innych.

Program uwzględnia także nowe, rozwijające się gwałtownie obszary druku, takie jak druk 3D, drukowana elektronika, cyfrowy zadruk opakowań czy produktów foto. Organizowane przez Neila Falconera (Print Future) Master Classes skupiają się na wzroście biznesowym oraz wydajności produkcyjnej małych i średnich drukarń, na ich codziennych problemach, takich jak marże, strategie działania i dizajn, zmiana nawyków marketingowych, zarządzanie barwą oraz dobór pracowników.

W międzyczasie można przejść się Inspiration Avenue i obejrzeć galerię prezentującą możliwości druku oraz odwiedzić Eco Zone sponsorowaną przez Komori.

Dla dostawców usług druku szukających narzędzi i tzw. „know-how”, by przekształcić się w dostawców usług marketingowych, stworzono program Cross Media Production obejmujący zarządzanie marką, danymi, marketing oparty na technologiach cyfrowych i bazach danych oraz publikowanie. Program koncentruje się na wydajnej implementacji strategii komunikacyjnych na różnych platformach (25–27 marca). Program seminaryjny Cross Media Production obejmuje prezentacje, case studies i panel dyskusyjny poświęcony takim tematom jak: „Poszerzanie usług marketingowych w celu prowadzenia kampanii wykorzystujących kilka kanałów komunikacji”, „Transformacja strategii od druku do kampanii łączonych”, „Zwiększanie zwrotu z inwestycji (ROI) z wykorzystaniem programów dających wgląd w preferencje klientów i platform Web2Media” itd.

Drukarze komercyjni mogąi zapoznać się z rozwiązaniami wielkoformatowymi dzięki Wide Format Zone, gdzie są demonstrowane urządzenia m.in. firm Epson, Screen, D&K i M Partners. Ostatniego dnia targów odbędzie się impreza Youth in Print przeznaczona dla uczniów szkół średnich i uniwersytetów. Uczniowie i studenci dowiedzą się, jak kierować swoimi karierami i wezmą udział w praktycznych warsztatach druku.

Źródło: Świat Druku





Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska

Wydłużone terminy płatności – jak sobie z nimi radzić?