Stora Enso MediaCard: by drukowało się lepiej…

2012-03-05

W portfolio kartonów graficznych firmy Stora Enso pojawił się nowy produkt – MediaCard. Jest to jednowarstwowy karton typu SL o podwójnie powlekanej matowej powierzchni, dedykowany na rynek poligraficzny i opakowaniowy, w szczególności do zastosowań, gdzie istotny jest aspekt wizualny.



Wprowadzony właśnie MediaCard uzupełnia nasze porftolio kartonów graficznych, dedykowanych dla właścicieli marek, projektantów, firm zajmujących się przetwórstwem oraz zakładów poligraficznych. Nowy karton oferuje wysoki poziom białości, jasności i niezwykle gładką powierzchnię, co wpływa w znaczącym stopniu na znakomite rezultaty podczas drukowania. Jest on dostosowany do szerokiej gamy końcowych zastosowań poligraficznych i opakowaniowych, m.in. do produkcji okładek, folderów, kart, etykiet, biletów, plakatów, kart do gier czy toreb zakupowych – mówi Jonas Oettersson, dyrektor sprzedaży w jednostce biznesowej Stora Enso Graphical Board.

MediaCard jest wytwarzany w zakładzie produkcyjnym Stora Enso w niemieckim Uetersen. Dwukrotne matowe powleczenie jest nanoszone na powierzchnię kartonu jedno- bądź obustronnie, z tego też względu jest on oferowany w dwóch odmianach. MediaCard C1S to karton podwójnie powlekany z jednej strony i dostępny w gramaturach z zakresu 120-300 g/m2. Z kolei MediaCard C2S jest podwójnie powlekany z obu stron i produkowany w dwóch gramaturach: 250 i 300 g/m2.
Na specjalne zamówienie MediaCard jest też dostępny z certyfikatem FSC i PEFC. Osoby zainteresowane bezpłatnymi próbkami nowego kartonu proszone są o kontakt mailowy na adres mediacard@storaenso.com.





Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska

Wydłużone terminy płatności – jak sobie z nimi radzić?