Porozumienie pomiędzy RemaDays Europe a GMK & WNP Fachmessen

2013-08-14

Organizatorzy EXPO 4.0 tworząc nowe targi artykułów reklamowych GiveADays w partnerstwie z firmą GJC Inter Media, dotychczasowym organizatorem RemaDays Europe, mają na celu stworzenie kluczowej imprezy branżowej w Niemczech.



Najważniejszym punktem porozumienia zawartego w dniu 6 sierpnia br. pomiędzy GJC Inter Media i niemieckim konsorcjum GMK & WNP Fachmessen, jest fakt, że dotychczasowy organizator RemaDays Europe rezygnuje z organizacji targów w Niemczech, które odbywały się w Norymberdze. Organizatorzy GiveADays – gmk & WNP Fachmessen współpracują teraz z GJC Inter Media. Niemiecki kontrahent zobowiązał się do dystrybucji na terenie Niemczech, Austrii i Szwajcarii, natomiast aktywność GJC Inter Media, będzie koncentrowała się pozostałym obszarze Europy.

Cieszymy się z faktu, że GJC Inter Media połączyła się z GiveADays, a tym samym z silnym zespołem EXPO 4.0“, stwierdził Roland Gruber, prezes GMK & WNP Fachmessen. Targi RemaDays Europe, które przyciągnęły w zeszłym roku 187 wystawców mocno wzmocnią rangę GiveADays. Nowa lokalizacja gwarantuje idealne warunki handlowe, a centralne położenie i bogata sieci połączeń komunikacyjnych zapewni dogodny dojazd. Jak podkreśla prezes GJC Inter Media, Sławomir Giefing: „porozumienie ma umożliwić naszym dotychczasowym wystawcom na dotarcie do większej liczby klientów. W zespołowym projekcie GiveADays z EXPO 4.0 widzimy ogromny potencjał dla dalszego rozwoju rynku artykułów reklamowych, a dzięki tej współpracy zamierzamy zainwestować nasz know-how w odpowiednie miejsca, tak by realizować nasze dalsze cele”.

Silny zespół

Targi GiveADays będą odbywały się w ramach cyklu EXPO 4.0 co dwa lata. Uzupełnią tym samym istniejące od wielu lat targi TV TecStyle Visions (tekstylia i uszlachetnianie tekstyliów), a także targi wetec (technika reklam, druk cyfrowy i reklamy świetlne), które odbędą się po raz drugi w 2014 roku i targi DS TEC (cyfrowe systemy reklam i informacji). Wstęp na wszystkie targi EXPO 4.0 jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji online i niezależny od członkostwa w organizacjach, a także dozwolony tylko dla osób związanych z branżą.

EXPO 4.0 od początku z sukcesem

Targi EXPO 4.0 miały swoją premierę w lutym 2012 r. w Stuttgarcie i na samym początku odniosły ogromny sukces: „Z ponad 400 wystawcami i około 14 000 odwiedzającymi tragi EXPO 4.0 znalazły się w zeszłym roku na pierwszym miejscu wydarzeń związanych z wizualną i niewerbalną komunikacją w Niemczech”, mówi prezes GMK & WNP Fachmessen. Przyszłe targi, mające odbyć się w dniach 13-15 lutego mają skupić ok. 500 wystawców i 15 000 odwiedzających.

Dalsze informacje na temat EXPO 4.0 i GiveADays
www.giveadays.com
www.expo-4-0.com






Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Ekstrakcja pyłu w drukarniach i introligatorniach

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska