Pierwszy, emocjonujący dzień targów Euro – Reklama i Poligrafia 2013 za nami!

2013-05-22

Blisko 2 000 profesjonalistów odwiedziło Międzynarodowe Targi Poznańskie już pierwszego dnia targów EURO – REKLAMA i POLIGRAFIA 2013. Edycja ta jest wyjątkowa, bo jubileuszowa - POLIGRAFIA organizowana jest już od 40 lat! Nie zabrakło owocujących rozmów, wystawcy prezentowali najnowsze technologie, a całym targom towarzyszył szereg interesujących wydarzeń.

Jednym z najważniejszych wydarzeń była konferencja naukowa POLICON, organizowana przez miesięcznik Poligrafika, Korporację Poligrafów Poznańskich oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie, poświęcona najnowszej wiedzy o branży poligraficznej. Konferencja obejmowała tematyką m.in. innowacyjną technologię druku 3D oraz temat cyfrowej transformacji w druku poligraficznym. Zaprezentowano także trzeci raport KPMG o stanie tego sektora usług.

Specjaliści ds. marketingu i sprzedaży uczestniczyli w organizowanych przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych warsztatach pt. „Trening efektywnej komunikacji i sterowania głębokością relacji”. Warsztaty poprowadził Piotr Tymochowicz, twórca Teorii Wywierania Wpływu (ang. Influence Exerting Theory) i nowatorskiej Koncepcji Komunikatu Otwartego i Teorii Relacji. Pokazały one uczestnikom, jak zwiększać skuteczność postępowania w sytuacjach trudnych lub wymagających wysokiej stanowczości, w których sprawdzi się doskonale oddziaływanie podprogowe, czyli skuteczne wywieranie wpływu „nie wprost”.

Za nami również pierwszy dzień zmagań uczestników Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowych – 4th Car&Wrap Championship organizowanych przez European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie. Zawodnicy stanęli dziś do walki w oklejaniu foliami dostarczonymi przez firmę Oracal, wg projektu zaproponowanego przez organizatora.

Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem publiczności, której, ze względu na widowiskowości konkurencji – nie zabraknie aż do zakończenia targów w piątek.


EURO-REKLAMA i POLIGRAFIA 2013
fot. MTP
EURO-REKLAMA i POLIGRAFIA 2013
fot. MTP
EURO-REKLAMA i POLIGRAFIA 2013
fot. MTP
EURO-REKLAMA i POLIGRAFIA 2013
fot. MTP
EURO-REKLAMA i POLIGRAFIA 2013
fot. MTP
EURO-REKLAMA i POLIGRAFIA 2013
fot. MTP

Źródło: www.mtp.pl





Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Ekstrakcja pyłu w drukarniach i introligatorniach

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska