OneDays Roadshow już 3 września

2013-08-23

Zobacz nowości z branży artykułów reklamowych, zyskaj wsparcie dostawców w sprzedaży.



OneDay Roadshow
to spotkanie regionalne organizowane w czterech miastach Polski. Oferta produktowa dotyczy m.in. odzieży reklamowej, kalendarzy, galanterii skórzanej, ceramiki, słodyczy, zobaczymy również nowości na zbliżający się okres świąteczny.

Cykl imprez rozpoczyna się 3 września w Warszawie kierowany jest do agencji reklamowych i dystrybutorów, którzy poprzez udział w OneDay Roadshow poznają aktualną oferta dostawców oraz zyskają wsparcie w sprzedaży.

Obserwując rynek reklamy w Polsce widzimy, że kluczowe w podejmowaniu współpracy stają się relacje na linii dostawca – agencja – klient finalny. Właśnie to było dla nas wyznacznikiem przy wdrażaniu OneDay Roadshow. Również termin nie jest przypadkowy, początek września do czas gdy po wakacyjnych wojażach zaczynamy intensywnie przygotowywać się do wzmożonej pracy w drugiej połowie roku. Sezon kalendarzowy w pełni, a liczne zapytania o artykuły świąteczne powodują, że szukamy nowości, inspiracji. Wychodzimy na przeciw tym oczekiwaniom, tym razem wychodzimy dosłownie, OneDay Roadshow organizowany jest w czterech miastach: Warszawie, Katowicach (Chorzów), Wrocław, Poznań. - mówi inicjator OneDay Roadshow - Sławomir Giefing

Skorzystaj z zaproszenia kierowanego do agencji reklamowych, wybierz najdogodniejszą lokalizację: Warszawa, Katowice (Chorzów), Wrocław, Poznań. www.onedayshow.pl

Źródło: GJC Inter Media





Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Ekstrakcja pyłu w drukarniach i introligatorniach

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska