Nowość: folia adhezyjna aktywowana wodą

2014-09-18

W ofercie firmy Atrium Centrum Ploterowe pojawiła się bezbarwna folia do druku solwentowego, która do aplikacji na szybie lub pleksie wymaga wyłącznie... wody!

Adhezyjna strona nowej folii jest jednocześnie stroną przeznaczoną do zadruku. Daje to możliwość aplikowania folii np. na witrynach sklepowych od strony wnętrza pomieszczenia. Winyl można także aplikować na płytach PMMA, aluminium, płytach kompozytowych. Winyl można zadrukować różnego rodzaju atramentami eko-solwentowymi.

Sam proces aplikacji jest prosty. Na oczyszczoną i gładką powierzchnie, nanosimy za pomocą spryskiwacza wodę. Następnie na zwilżoną taflę nakładamy folię. Finalnie spod folii, raklą filcową wyprowadzamy nadmiar wody i powietrza.

Proces „odklejenia” (przypomnijmy, folia nie posiada kleju) jest równie prosty co aplikacja, wystarczy folię zdjąć, nie pozostawiając żadnych śladów.

Folia adhezyjna aktywowana wodą przeznaczona jest do krótko i średnio okresowych aplikacji. Daje możliwość prezentacji grafiki po obu stronach. W przypadku aplikacji wewnątrz na szkle, na folię nie działają szkodliwe czynniki zewnętrzne.

Oprócz zastosowań reklamowych, folię można wykorzystać w dekoratorstwie, meblarstwie, gadżetach reklamowych i wielu innych branżach.

Polskim dystrybutorem folii adhezyjnej aktywowanej wodą jest firma Atrium Centrum Ploterowe, która dysponuje jednym z najbardziej zaawansowanych technicznie parków maszynowych w Europie. Jest najszybciej rozwijającym się dostawcą mediów w Polsce. Europejska jakość surowców używanych w produkcji, szybka dostawa, konkurencyjne ceny producenta oraz 21 lat doświadczenia to główne atuty firmy. Opolskie materiały zostały docenione przez wielu producentów ploterów drukujących oraz zdobyły kilka nagród na międzynarodowych targach reklamy. Firma oprócz centrali w Opolu posiada oddziały w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku.

Źródło: Atrium





Nowości

2014-12-16 15:21:12 | Komentarze: 1

Trendy w opakowaniach – estetycznie i premium

Wystarczy wejść do pierwszego lepszego supermarketu, aby przekonać się jak trudno dziś przyciągnąć uwagę klienta za pomocą opakowania. W natłoku najróżniejszych kształtów i barw rozstrzygający głos w zdobyciu zaufania klienta ma dziś funkcjonalność i jakość. Nie tylko produktu, lecz także opakowania. Bo przecież to właśnie ono reprezentuje zarówno produkt, jak i samego producenta. W artykule podpowiemy, co powinno się uwzględnić przy projektowaniu efektownych opakowań. Należy pamiętać, że ten artykuł ma za zadanie pokazać pewne trendy, każda branża rządzi się swoimi prawami, które muszą być brane pod uwagę podczas projektowania opakowania.

Offset UV dla reklamy i produkcji

Artemis DTG 1

Gruby i chudszy - Ikonos Proficoat Blockout 630 i 600

Płyty PMMA (PLEXI) już w Atrium

Artemis 2030 UV – monolityczny flatbed UV z kroplą 14 pl

Stoły do aplikacji RollsRoller w Atrium Centrum Ploterowe

Nowe plotery Artemis zadebiutowały w Poznaniu

Mutoh Drop Master - nowa technologia druku

Nowe tusze ActiveJet – wysoka wydajność za dobrą cenę