Nowe wymagania w zakresie znakowania żywności - rozporządzenie 1169/2011 - Szkolenie 20 czerwca 2012 r.

2012-05-09

Rozporządzenie 1169/2011 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności weszło w życie w grudniu 2011 r. Konsekwencją jego stosowania będzie konieczność wprowadzenia licznych zmian na etykietach środków spożywczych.

Związane są one m.in. z odpowiedzialnością za produkt, obowiązkowym znakowaniem wartością odżywczą, wdrożeniem nowych zasad czytelności treści, podkreślaniem obecności alergenów, wskazywaniem pochodzenia produktu i wielu innych kluczowych dla oznakowania środków spożywczych kwestii. Prace nad dostosowaniem etykiet do nowych wymagań warto rozpocząć już teraz, szczególnie w przypadku produktów z dłuższym terminem przydatności do spożycia.

Powyższe zagadnienia zostaną omówione podczas szkolenia na które serdecznie zapraszamy!

Patronat medialny opakowania.com.pl, drukarnie.com.pl gieldaspozywcza.pl biznes.iso.pl


Data rozpoczęcia: 2012-06-20
Data zakończenia: 2012-06-20
Miejsce: Warszawa, ul. Prosta 51 siedziba dziennika Rzeczpospolita


W programie między innymi:

Nowe wymagania wprowadzone rozporządzeniem 1169/2011 i ich konsekwencje
Zmiany w znakowaniu wartością odżywczą
Kontrola znakowania środków spożywczych
Okresy przejściowe i zmiany w innych przepisach spowodowane rozporządzeniem 1169/2011

Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli:
Branży spożywczej i farmaceutycznej
Czas trwania zajęć: 10.00-16.00


Cena obejmuje:

materiały szkoleniowe
przerwy kawowe
lunch
certyfikat ukończenia szkolenia


Cena:
890 zł/os + 23% VAT - cena specjalna do 6 czerwca oraz przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z jednej firmy.
990 zł/os + 23% VAT

Zgłoszenia i szczegóły: www.rp.pl/szkolenia




Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Ekstrakcja pyłu w drukarniach i introligatorniach

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska