Dodaj ofertę za darmo

Mini-Akademia Zarządzania Barwą podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

2014-05-08

Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, zaprasza na warsztaty „Mini-Akademia Zarządzania Barwą. Tajniki poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku”, organizowane, w ramach Akademii Wiedzy, we współpracy z partnerami oraz Festiwalem Marketingu, Druku i Opakowań.

W dniach 10-11 września br., w godzinach 11-15, w strefie warsztatowej podczas targów Festiwal Marketingu, Druku i Opakowań, będą demonstrowane praktycznie procesy zarządzania barwą, z podziałem na etapy odpowiadające etapom procesu produkcyjnego wydruku.

Program będzie powtórzony drugiego z wymienionych dni. Do dyspozycji wszystkich zainteresowanych będą specjaliści w zakresie Color Managementu z wiodących firm dostarczających rozwiązania z tej dziedziny.

Dla każdego, kto chce dowiedzieć się, na czym polega zarządzanie barwą na poszczególnych etapach procesu poligraficznego i nauczyć się, jak wdrożyć CM w swojej firmie warsztaty będą do tego dobrą okazją.

Udział jest bezpłatny. Wymagana rejestracja pod adresem: biuro@swiatdruku.eu

Warsztaty odbywają się ramach Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w warszawskiej Hali Expo, od 10 do 11 września 2014. W tym roku do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających. Festiwal to unikalne połączenie formuły ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. Wśród wystawców co roku znajdują cię czołowe firmy z szeroko pojętego rynku produkcji reklamowej: od importerów i producentów artykułów promocyjnych, drukarń, producentów POS, opakowań po dostawców mediów i maszyn dla tego sektora.

Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne. Konferencja Print&Win 2014 poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. Wydarzeniu towarzyszyć będzie specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn OOH magazine, największego obecnie kompendium wiedzy na temat produkcji reklamowej w Polsce.

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań