Meet Kodak Polska 2009

2009-11-12

W dniach 2-3 grudnia br. w hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim odbędzie się kolejne spotkanie firmy Kodak Polska z klientami oraz wszystkimi osobami zainteresowanymi rozwiązaniami tego dostawcy najnowocześniejszych technologii.



Tegoroczna edycja Meet Kodak Polska będzie przede wszystkim spotkaniem, w którym firma Kodak Polska i jej klienci podzielą się swoimi doświadczeniami w odniesieniu do zmieniających się warunków gospodarczych oraz nowych trendów w branży poligraficznej. Tegoroczne spotkanie będzie miało najszerszy zakres merytoryczny z dotychczasowych i będzie dedykowane dla trzech grup przedsiębiorców – przedstawicieli drukarń cyfrowych, offsetowych i fleksograficznych oraz agencji reklamowych.


Mając na uwadze szeroki zakres tematyczny materiału, jaki w tym roku przygotowaliśmy dla naszych gości, wystąpienia prelegentów podzieliliśmy na trzy bloki tematyczne. Tematy poszczególnych bloków wiązać się będą m.in. z nowoczesną i efektywną pracą agencji reklamowej, skuteczną komunikacją z klientem biznesowym i indywidualnym czy trendami i nowościami na rynku opakowań – mówi Anna Kaźmierczak z Kodak Polska. – Do udziału w konferencji zaprosiliśmy, jak co roku, naszych klientów – wiodące firmy z branży poligraficzno-wydawniczej. Taka formuła spotkania, w którym dominować będą doświadczenia naszych klientów, pozwoli nam w sposób obiektywny przedstawić wartość dodaną z inwestycji w rozwiązania Kodaka - systemy druku cyfrowego, CtP czy systemy workflow (w tym rozwiązania portalowe).

Każdy z przygotowanych bloków tematycznych będzie odbywać się zarówno pierwszego, jak i drugiego dnia konferencji w innej sali. Organizatorzy przygotowali w tym roku taką właśnie formułę spotkania po to, by zainteresowane konkretnymi rozwiązaniami osoby uzyskały jak najwięcej informacji z dziedziny, która ich najbardziej interesuje.

Pierwszy z bloków tematycznych, w pierwszym dniu spotkania dotyczyć będzie druku cyfrowego, w kolejnym fotoalbumów. Oprócz propozycji Kodaka, dotyczących najnowszych rozwiązań w tej dziedzinie, swoje doświadczenia w zakresie cyfrowego drukowania zaprezentują przedstawiciele drukarń: Samindruk, Interak i Comgraph. Drugi blok tematyczny poświęcony będzie w pierwszym dniu konferencji oprogramowaniu i rozwiązaniom portalowym Kodaka (tu obok prezentacji Kodaka swoje doświadczenia przekażą przedstawiciele firm OZGraf oraz Interak), w drugim – zarządzaniu produkcją w drukarni (tu swoją prezentację przedstawią - oprócz przedstawicieli firmy Kodak - prelegenci z drukarń Interak i Formika a także firmy Infosystems SA, która jest od niedawna partnerem biznesowym Kodaka).
W trzecim bloku tematycznym firma Kodak prezentować będzie w pierwszym dniu konferencji zagadnienia z zakresu opakowań i etykiet (swoimi doświadczeniami podzielą się przy tej okazji przedstawiciele firm Ref-Graf, Reproserwis oraz Formika; tu również zaprezentuje swoje rozwiązania firma Infosystems SA), w drugim dniu Kodak przedstawi nowości w zakresie płyt CtP, a o swoich doświadczeniach z płytami Kodaka opowiedzą przedstawiciele Toruńskich Zakładów Graficznych Zapolex oraz Drukarni Garmond.

Dokładna agenda spotkania znajduje się pod adresem

Firma Kodak Polska przygotowała dla swoich klientów - oprócz bogatej części merytorycznej spotkania również- szereg atrakcji, takich jak wieczorek z muzyką na żywo, czy specjalnie zorganizowane w hotelu Mazurkas profesjonalne kasyno. Mamy nadzieję, że nasza tegoroczna propozycja zainteresuje wiele osób i zechcą one odwiedzić nas podczas naszego dorocznego spotkania. Już dziś wszystkich serdecznie na nie zapraszamy – mówi Anna Kaźmierczak - Liczymy na Państwa obecność, gwarantując najwyższy poziom merytoryczny prezentacji i niezapomniane atrakcje w wieczornej części naszej konferencji.
Ponieważ tegoroczna konferencja Kodaka będzie spotkaniem dwudniowym, każdy z gości będzie mógł zarezerwować dla siebie pokój w hotelu Mazurkas, a jeżeli będzie zainteresowany transportem do hotelu z centrum Warszawy, to firma zapewni taką możliwość. Jedyny koszt uczestnictwa w Meet Kodak Polska 2009 to koszt zakwaterowania w hotelu. Rezerwacji noclegów należy dokonywać bezpośrednio, kontaktując się z hotelem pod numerem telefonu: 22 721 47 47-49. Hotel rezerwuje pokoje dla gości Kodak Polska do dnia 15 listopada 2009 roku.

W celu potwierdzenia uczestnictwa lub chęci skorzystania z transportu należy przesłać informację na adres e-mail: Magdalena.Bielecka@kodak.com lub skontaktować się telefonicznie: 0 603 923862.



Dane kontaktowe dla mediów:
Katja Poetzsch, Kodak
Tel: +32 2352 2506
E-mail: katja.poetzsch@kodak.com

Dodatkowe informacje na temat produktów firmy Kodak GCG:
Anna Kaźmierczak, Kodak Polska Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 50, bud. Tulipan, 02-672 Warszawa
Tel: 0-22 430 69 00

Opracowanie informacji:PAI




Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska

Wydłużone terminy płatności – jak sobie z nimi radzić?