Katalog IKONOS 2013 - szeroka oferta producenta

2013-04-08

Ukazała się najnowsza publikacja Ikonos, polskiego producenta i dystrybutora materiałów do druku wielkoformatowego. W najnowszym katalogu nie zabrakło mediowych premier i korzyści dla obecnych i potencjalnych klientów.

katalog ikonos
W katalogu IKONOS 2013 ponownie zrezygnowaliśmy z podawania cen, pokazaliśmy tylko kilka wybranych, dlatego, że jesteśmy elastyczni, znamy wartość swoich produktów ale potrafimy dostosować się indywidualnie do potrzeb danego klienta, jego kontraktu i sytuacji na rynku. To że jesteśmy producentem i posiadamy bardzo szeroką paletę produktów pozwala nam gwarantować najniższą cenę. Wystarczy zadzwonić do naszych doradców.” - mówi Paweł Stania z firmy Atrium. Na kilkudziesięciu stronach, najnowszego katalogu IKONOS 2013, można zapoznać się z ofertą producenta materiałów wszelkich kategorii a także pakietem usług dodatkowych.

Druk LFP charakteryzuje się dużą różnorodnością typów podłoży, pośród których możemy wyodrębnić: banery powlekane, banery laminowane, blockouty, siatki, folie monomeryczne, folie polimeryczne, folie wylewane, laminaty, folie okienne, papiery blueback, papiery whiteback, materiały do POS, papiery fotograficzne, flagi, fototapety, papiery termo-transferowe, tekstylia, canvasy, folie tuningowe i materiały specjalne.

Druga odsłona platformy B2B.ikonos.pl

Pierwsi klienci otrzymali dostęp do testowej wersji platformy wiosną 2011 roku. Wiosną 2013 wdrażamy jej nową, jeszcze lepszą odsłonę. „Dziś każdy kontrahent naszej firmy, po rejestracji ma możliwość korzystania z naszej platformy” - mówi Paweł Stania, kierownik działu marketingu firmy Atrium Centrum Ploterowe. „Nasza platforma to nie jest zwykły sklep internetowy, mimo że wizualnie może budzić takie skojarzenia. Poszliśmy o krok dalej, zarówno w zakresie technologii, jak i korzyści które ta forma komunikacji za sobą niesie.” - tłumaczy Paweł Stania.

Najważniejszym atutem jakie daje platforma jest dostęp do jeszcze niższych cen niż u handlowca. Po drugie wszystkie ceny można indywidualnie negocjować. To samo się tyczy rabatów. Odróżnia to nas od konkurencji. Każdego kontrahenta traktujemy indywidualnie, przez co gwarantujemy mu najlepsze produkty i najlepsze ceny na rynku.” - kontynuuje Stania.

Dostęp do platformy to nie tylko dostęp do materiałów. „Użytkownicy B2B otrzymują szereg funkcjonalności m.in. wspomniane jeszcze niższe ceny przy zamówieniach składanych drogą elektroniczną, indywidualne ceny i rabaty, dostęp do systemu 24/7, zawsze aktualna najszerszą ofertę materiałów i atramentów, promocje, wyprzedaże, bestsellery, dostęp do zamówień, ich historii i stanów on-line, płatności i rozliczenia oraz e-faktury.” - wymienia Stania.

Dodatkową zachętą dla partnerów B2B jest system punktowy. „Wprowadziliśmy system zbierania punktów. Nie jest to innowacyjny pomysł, znamy go bowiem ze stacji benzynowych czy hipermarketów jednakże w branży LFP jesteśmy pierwsi. Nasi klienci za zakupy materiałów otrzymują punkty, które mogą wymieniać nagrody takie jak sprzęty RTV, wycieczki, bony towarowe i inne.” - kończy Paweł Stania.

Rozwój z korzyścią dla partnerów

Oprócz rozwoju technologii, Ikonos inwestuje także w aspekt logistyczny. Ostatnio, poznański i krakowski oddział firmy przeniósł się do nowych magazynów. Niedawno oddaliśmy w Opolu, do użytku drugi, centralny magazyn wysokiego składowania. Inwestycji nie brakuje także w dziale produkcji. Firma uruchomiła system dopalania powietrza procesowego, uruchomiliśmy też nowe systemy konfekcjonowania, które powiększyły nasze moce produkcyjne. „Wszystkie te działania sprawiają, że jesteśmy silnym i wiarygodnym parterem dla naszych kontrahentów, z którym można się związać na lata” - kończy szef działu marketingu Atrium.

Źródło: Atrium





Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska

Wydłużone terminy płatności – jak sobie z nimi radzić?