Innowacja online, która przynosi drukarniom zyski i nic nie kosztuje.

2014-12-01

W styczniu zostanie uruchomiona platforma online, która będzie integrować drukarnie z klientami szukającymi w Internecie druku wysokiej jakości. Drukarnie mogą nadal dołączać, wprowadzać produkty i zapoznawać się z systemem. Promocję dodanych produktów rozpoczynamy już w styczniu, dołącz do nas.

Platforma z jednej strony będzie skupiała wyselekcjonowane drukarnie, a z drugiej strony będzie pozyskiwała wymagających zleceniodawców, którzy poszukują druku na najwyższym poziomie i są w stanie zapłacić wyższą cenę za wysokiej jakości produkt. Idea projektu to sposób na efektywną sprzedaż online profesjonalnych usług poligraficznych. Dołączenie i obecność na platformie dla drukarni spełniających wymogi jakościowe do końca roku jest bezpłatna.

Jakie zalety posiada uczestnictwo w tym projekcie?

Przede wszystkim nie trzeba martwić się o klientów. Portal przejmuje na siebie prowadzenie kampanii reklamowych i szukanie zleceniodawców. Posiada także funkcjonalne szablony, przy pomocy których drukarnia w łatwy i czytelny sposób zaprezentuje swoją ofertę. Założeniem portalu jest także automatyzacja kontaktu z klientem i całego procesu zakupowego, co wpływa na oszczędność czasu.

Jakie drukarnie mogą dołączyć?

Portal adresowany jest do firm, które chcą oferować wysoką jakość usług oraz obsługę klienta na najwyższym poziomie za adekwatną cenę. Na portalu nie ma miejsca na drukarnie stawiające na tzw. masówkę w najniższych cenach, co zawsze odbija się na jakości obsługi w szerokim znaczeniu. Jest jeszcze czas, żeby dołączyć do drukarni obecnych na platformie poligrafiko.pl – zapraszamy.
Rejestracje dla drukarni dostępne na start.poligrafiko.pl


Promocję dodanych przez drukarnie produktów rozpoczynamy już w styczniu,
dołącz do nas już dziś.


Ilość miejsc ograniczona









Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Ekstrakcja pyłu w drukarniach i introligatorniach

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska