"Corporate Identity" i „Internal design” - relacja i zapowiedź Akademii Atrium

2013-06-05

„Identyfikacja wizualna dla firm projektowo-reklamowych” to temat trzeciej odsłony Akademii Atrium, która odbyła się 10 maja 2013 w opolskiej siedzibie firmy Atrium Centrum Ploterowe. Natomiast "Projektowanie wnętrz dla firm reklamowych" to temat czwartej już odsłony Akademii Atrium, która odbędzie się 7 czerwca 2013 - poprowadzi ją projektantka Justyna Smolec.

Akademię Atrium #3 poprowadził Mariusz Wszołek - wykładowca i projektant, specjalista projektowania komunikacji. Współautor wizerunku i strategii komunikacyjnych największych marek. Na co dzień wykładający w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i w Instytucie Grafiki SWPS.

Akademia Atrium
Tematem majowego spotkania było Corporate Identity. Prowadzący opowiedział o standardach, które pozwalają na kształtowanie spójnego wizerunku marek jednocześnie wyróżniając je z otoczenia. Przekazał jakich błędów unikać podczas opracowywania Corporate Identity. Uczestniczy zobaczyli dobre i złe przykłady identyfikacji na przykładzie największych marek na polskim rynku. Nie zabrakło wskazówek dla firm projektowych i reklamowych tworzących na co dzień identyfikację dla swoich lokalnych klientów.

Na koniec spotkania, w demo-roomie Atrium można było zapoznać się z ploterami eko-solwentowymi Mutoh ValueJet 1638 i Zenith A1802S.


Kolejny temat Akademii Atrium #4 – Internal Design skierowany jest do osób zainteresowanych aranżacją wnętrz. Warsztaty stworzą okazję do odkrycia kreatywnych rozwiązań w urządzaniu wnętrz domów, mieszkań innych pomieszczeń użytkowych. Akademię poprowadzi projektantka wnętrz Justyna Smolec od wielu lat związana z miesięcznikiem "Dobre Wnętrze", zdjęcia jej projektów publikowane są w kraju i zagranicą.

Uczestnicy szkolenia poznają najnowsze trendy i zasady aranżacji przestrzeni mieszkalnej, nauczą się rozpoznawać style i sposoby ich łączenia. Pokażemy istotność doboru kolorów pod względem ich wpływu na psychikę czy efekt optyczny wnętrz. Wskazówki pozwolą na uniknięcie błędów podczas tworzenia projektu wraz z klientem. Poruszymy kwestię zasadniczych pytań, na które warto znać odpowiedź, przystępując do projektowania. Bryła, faktura, kolor i światło to środki, którymi budujemy przestrzeń.

Na koniec spotkania, specjaliści firmy Ikonos zaprezentują folie dekoracyjne, płótna, fototapety. W demo-roomie Atrium można będzie także zapoznać się z ploterami eko-solwentowymi ValueJet i Zenith.


O Akademii Atrium
Firma Atrium często organizuje konferencje i seminaria, podczas których uczestnicy szkoleń gruntownie poznają oferowane maszyny i media oraz uzyskują wsparcie techniczne. „Z tych szkoleń nigdy nie zrezygnujemy. Akademia Atrium zaoferuje naszym klientom dobrej jakości szkolenia z projektowania graficznego dla reklamy wielkoformatowej mające na celu odświeżenie i uzupełnienie ich wiedzy na temat projektowania. Mam nadzieję, że szkolenia te będą źródłem inspiracji do tworzenia nowych, kreatywnych, znakomitych warsztatowo projektów. Jakże często w pośpiechu dnia codziennego zapominamy o tym, iż w rękach twórców reklam spoczywa ogromna moc, moc tworzenia naszej rzeczywistości. Przecież to od nich zależy jak będą wyglądały nasze ulice, galerie handlowe, elewacje. W Akademii Atrium zawsze będziemy stawiać na jakość. Do współpracy będziemy starali się pozyskać najlepszych wykładowców, projektantów, praktyków druku wielkoformatowego, którzy zapewnią ciekawe i inspirujące zajęcia w formie wykładów i interaktywnych warsztatów” - mówi Katarzyna Juchkiewicz, pomysłodawczyni Akademii.

W Atrium pragniemy nadążać nie tylko za nowinkami technicznymi dotyczącymi maszyn i materiałów eksploatacyjnych, chcemy również śledzić światowe trendy w projektowaniu. Pamiętajmy również, że dobry design jest wartością dodaną w pracy nad każdym produktem i przekłada się na wyższą cenę dobrze zaprojektowanego produktu. Oferta szkoleń Akademii Atrium stanowi doskonałe narzędzie pomocowe dla agencji reklamowych i drukarni, które przyczyni się do rozwoju ich działalności” - mówi Katarzyna Juchkiewicz.

www.atrium.com.pl

Źródło: Atrium