Bądź widoczny - reklamuj się efektywnie

2008-07-21

Reklama dźwignią handlu – mówi marketingowe przysłowie więc warto postarać się aby reklama była efektywna i widoczna. Z pewnością duży sukces w okresie letnim przyniesie outdoor, bo kiedy jak nie w wakacje potencjalni klienci spędzają dużo czasu poza domem.

Od kilku lat rynek reklamy zewnętrznej i wielkoformatowej energicznie rozwija się Polsce. Na rynku pojawiają się coraz to nowe możliwości i rozwiązania technologiczne dające możliwość atrakcyjnych form reklamowych, coraz większych formatów, atrakcyjnych dla oka barw a przede wszystkim elastyczną zmienność ekspozycji.- „Reklama outdoorowa, a także wydruki wielkoformatowe na różnego rodzaju nośnikach są coraz bardziej pożądanym i docenianym nośnikiem komunikacji marketingowej. Świadczy o tym chociażby rosnąca ilość kampanii reklamowych czy coraz większych formatów wydruków reklamowych, eksponowanych w centrach miast i na głównych szlakach komunikacyjnych” - mówi Dariusz Moryc, Manager firmy Fotoarte. Lato to okres sprzyjający przebywaniu w plenerze, a tam samym większego kontaktu konsumentów z reklamą zewnętrzną. To okres kiedy outdoor ma przewagę nad innymi formami reklamy. Warto więc z tego skorzystać i zainwestować w widoczną oraz atrakcyjną dla oka reklamę wielkoformatową. Warszawska firma Fotoarte, po latach doświadczenia zdobytego na rynku fotograficznym, postanowiła wyjść naprzeciw swoim Klientom oraz oczekiwaniom rynku reklamy i rozszerzyć świadczone usługi poligraficzne. Nowa oferta firmy Fotoarte – wieki format, to: zdjęcia wielkoformatowe, wydruki fotograficzne, foliowanie i naklejanie na piankę zdjęć wielkoformatowych oraz wydruki solwentowe. Oferowany pakiet druków idealnie sprawdzi się przy prezentacji projektów developerskich czy szeroko rozumianych kreacji reklamowych. - Jako jedna z nielicznych firm w Polsce posiadamy nowoczesny park maszynowy umożliwiający naświetlanie i drukowanie zdjęcia na papierze fotograficznym o wymiarach nawet do 127 cm x 304,8 cm” – dodaje Dariusz Moryc, Manager firmy Fotoarte.

Dla firm chcących efektywnie reklamować się poprzez outdoor i reklamę wielkoformatową, firma Fotoarte – wielki format ma do dyspozycji ploter solwentowy Oce SC6100, który pozwala na druk wysokiej jakości grandformatowej grafiki reklamowej o szerokości do 264 centymetrów oraz o wysokiej rozdzielczości 720 x 720 dpi. SC6100, to ploter idealny do tworzenia trwałej grafiki zewnętrznej, opartej na atramentach solwentowych drukowanej zarówno na materiałach banerowych, siatkach, folii przeźroczystej i białej oraz folii One Way Vision.

Dla nowatorskich i niezwykle atrakcyjnych wizualnie form reklamowych w wielkim formacie i na papierze fotograficznym, firma Fotoarte posiada naświetlarkę fotograficzna Océ LightJet 430 gwarantującą najwyższą jakość wywołania w wielkim formacie. Naświetla zarówno wysokiej jakości grafikę reklamową, jak też zdjęcia lotnicze, mapy czy klasyczną fotografię. Urządzenia te dedykowane są do procesu, w którym uzyskuje się fotograficznej jakości wielkoformatowe zdjęcia, grafiki reklamowe czy fotografie artystyczne. W Oce LightJet 430 obraz może być tworzony na materiałach fotograficznych refleksyjnych (papiery) i transparentnych (backlit) o szerokości do 127 cm a do procesu fotografii wielkoformatowej, używane są tylko materiały Kodak Professional: papier Ultra Endura błyszczący, matowy i metaliczny oraz folie transparentne Duraclear i Duratrans. Największe pojedyncze zdjęcie wywoływane przez firmę Fotoarte może mieć wymiary 127 cm x 304,8 cm. Firma realizuje wydruki fotograficzne również na ploterze Epson Stylus Pro 9600, który pozwala tworzyć nowy standard wydruków fotograficznych w dużym i średnim formacie. To rewelacyjny ploter graficzny idealny do druków artystycznych, wydruków zdjęć i grafiki fotorealistycznej czy odbitek korektorskich o maksymalnej szerokości 112 cm. Maszyna daje możliwość wydruku na papierze Ilford błyszczącym, matowym, płótnie oraz papierze Fine Art.

Fotoarte w swojej ofercie świadczy również usługi, takie jak foliowanie i naklejanie na piankę wydruków fotograficznych. Laminator GBC 3064WF to maszyna, która pozwala na najbardziej rozpowszechnioną formę wykończenia fotografii. Pokryte folią zdjęcia czy materiały reklamowe nabierają sztywności i trwałości. Zdjęcia oraz wydruki wielkoformatowe można naklejać na piankę Kapaplast, płytę PCV i inne materiały o maksymalnej grubości do 1 cm i szerokości do 160 cm.

O popularności i przewadze wielkoformatowych nośników reklamowych, potocznie zwanych „siatkami” nie trzeba dziś nikogo przekonywać. Również konsumenci mają pozytywną opinię o tych formach reklamowych. „Reklama w większym formacie postrzegana jest przez nich jako bardziej prestiżowa a czynnikiem przyciągającym uwagę przechodniów może być znacznie większy od standardowego format oraz tzw. elementy 2 lub 3D”.

Koszty reklamy rosną lecz niestety nie zawsze rosną budżety reklamowe w firmach. Chcemy pokazać się światu i konsumentom, więc warto efektywnie zagospodarować budżet reklamowy tak, aby zakupiona reklama była widoczna, atrakcyjna a przede wszystkim zapamiętywalna.

Śmiało możemy polecić reklamę wielkoformatową, jako uzupełnienie kampanii reklamowych na tradycyjnych nośnikach reklamowych. Wielki format z pewnością skutecznie wesprze wizerunek i świadomość marki oraz impact prowadzonych działań komunikacyjnych czy reklamowych.

Źródło: Fotoarte – Wielki Format - www.fotoarte.waw.pl




Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Ekstrakcja pyłu w drukarniach i introligatorniach

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska