Dodaj ofertę za darmo

Avery Dennison łączy działy Graphics Divison i Reflective Products Division.

2006-11-13

Firma Avery Dennison oficjalnie poinformowała o stworzeniu nowej dywizji w strukturach firmy – Graphics & Reflective Products Division. Pokierują nią dyrektor generalny i wiceprezes Ferdinand R. Pranckh, oraz wiceprezes ds. handlowych Helen M. Saunders.

Decyzja o stworzeniu nowego działu to efekt postępującej globalizacji na rynkach materiałów samoprzylepnych przeznaczonych do zastosowań graficznych i typu signage. Działająca na całym świecie Graphics & Reflective Products Division ma stać się swego rodzaju interfejsem do kontaktów z klientami reprezentującymi wzajemnie uzupełniające się i współpracujące ze sobą branże. W wielu krajach obie, dotychczas osobno działające dywizje, obsługiwały tych samych klientów. Połączenie ma sprawić, że będą one postrzegane jako jedna marka, oferująca najwyższej jakości produkty znajdujące zastosowanie w branży graficznej i signage.
Szefowie nowo stworzonego działu to osoby od wielu lat związane z Avery Dennison. Ferdinand R. Pranckh ostatnio pełnił funkcję dyrektora generalnego i wiceprezesa dywizji Reflective Products. Jego biuro mieści się w nowej siedzibie Graphics & Reflective Products Division w Painesville, w stanie Ohio (USA). Ferdinand R. Pranckh podlega bezpośrednio Sandrze Beach Lin, wiceprezes Avery Dennison ds. materiałów specjalnych i konfekcjonowania produktów (Specialty Materials & Converting). Helen M. Saunders będzie łączyć nową funkcję z rolą dyrektora zarządzającego europejską strukturą Graphics & Reflective Products Division. Siedziba działu, z którym Helen M. Saunders jest związana od 2004 roku, będzie nadal znajdować się w holenderskim Hazerswoude.
Dodatkowe informacje na temat produktów firmy Avery Dennison:
Katarzyna Kozińska, Avery Dennison Polska Sp. z o.o.
ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków
Tel. 0-22 738 37 00
Fax 0-22 738 37 32
E-mail: Katarzyna.Kozinska@eu.averydennison.com
http://www.europe.averygraphics.com
Opracowanie merytoryczne informacji (na podstawie materiałów firmy Avery Dennison):
PAI




Aktualności

2014-07-23 08:55:08 | Komentarze: 0

Wyniki Stora Enso za II kwartał 2014: znaczący wzrost zysku operacyjnego EBIT

Koncern Stora Enso poinformował o wynikach finansowych za II kwartał br. Firma osiągnęła w nim – rok do roku – znaczący wzrost zysku operacyjnego brutto. Wyniósł on 209 mln euro, przy 124 mln euro w analogicznym okresie 2013 r., głównie za sprawą redukcji kosztów. Drugi kwartał br. przyniósł zadowalające wyniki działów Renewable Packaging oraz Building & Living, dzięki czemu sprzedaż Stora Enso zamknęła się w ww. okresie kwotą ponad 2,5 mld euro. Przepływy gotówkowe z działalności operacyjnej wyniosły z kolei 288 mln euro.

Kolejni wystawcy na Promo Show

Dzień Otwarty w firmie Top-Druk: prezentacja innowacyjnych rozwiązań technologicznych i sposobów finansowania inwestycji poligraficznych

Dzień Drukarza w Gdańsku

Konferencja „PACK TRENDS - Trendy na rynku opakowań kartonowych”

Flora FI 320 UV nowa maszyna drukująca w CPR

Sukces firmy Agfa Graphics na targach Fespa Digital 2014

XXVII Poligraficzne Konfrontacje

Dni Otwarte Grafmasz w Warszawie 3-4 czerwca 2014

Złoty Gryf 2014