Dodaj ofertę za darmo

Avery Dennison łączy działy Graphics Divison i Reflective Products Division.

2006-11-13

Firma Avery Dennison oficjalnie poinformowała o stworzeniu nowej dywizji w strukturach firmy – Graphics & Reflective Products Division. Pokierują nią dyrektor generalny i wiceprezes Ferdinand R. Pranckh, oraz wiceprezes ds. handlowych Helen M. Saunders.

Decyzja o stworzeniu nowego działu to efekt postępującej globalizacji na rynkach materiałów samoprzylepnych przeznaczonych do zastosowań graficznych i typu signage. Działająca na całym świecie Graphics & Reflective Products Division ma stać się swego rodzaju interfejsem do kontaktów z klientami reprezentującymi wzajemnie uzupełniające się i współpracujące ze sobą branże. W wielu krajach obie, dotychczas osobno działające dywizje, obsługiwały tych samych klientów. Połączenie ma sprawić, że będą one postrzegane jako jedna marka, oferująca najwyższej jakości produkty znajdujące zastosowanie w branży graficznej i signage.
Szefowie nowo stworzonego działu to osoby od wielu lat związane z Avery Dennison. Ferdinand R. Pranckh ostatnio pełnił funkcję dyrektora generalnego i wiceprezesa dywizji Reflective Products. Jego biuro mieści się w nowej siedzibie Graphics & Reflective Products Division w Painesville, w stanie Ohio (USA). Ferdinand R. Pranckh podlega bezpośrednio Sandrze Beach Lin, wiceprezes Avery Dennison ds. materiałów specjalnych i konfekcjonowania produktów (Specialty Materials & Converting). Helen M. Saunders będzie łączyć nową funkcję z rolą dyrektora zarządzającego europejską strukturą Graphics & Reflective Products Division. Siedziba działu, z którym Helen M. Saunders jest związana od 2004 roku, będzie nadal znajdować się w holenderskim Hazerswoude.
Dodatkowe informacje na temat produktów firmy Avery Dennison:
Katarzyna Kozińska, Avery Dennison Polska Sp. z o.o.
ul. 3 Maja 8, 05-800 Pruszków
Tel. 0-22 738 37 00
Fax 0-22 738 37 32
E-mail: Katarzyna.Kozinska@eu.averydennison.com
http://www.europe.averygraphics.com
Opracowanie merytoryczne informacji (na podstawie materiałów firmy Avery Dennison):
PAI




Aktualności

2014-04-16 14:29:21 | Komentarze: 0

Rekordowe powierzchnie - Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

Dostawcy Mediów i Maszyn zamawiają na tegoroczną edycję Festiwalu Druku rekordowe powierzchnie. W opinii organizatora jest to efekt polepszającej się koniunktury na rynku oraz rosnącego znaczenia Festiwalu - jedynej imprezy targowej w drugiej połowie rynku. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn - największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

Wydrukuj sobie… łyżkę!

Seminaria learnShops™ na Targach Packaging Innovations

Kodak Polska zaprasza na swoje stoisko na targach Packaging Innovations

BSC: Wzrost sprzedaży i nowe rynki. Zarząd rekomenduje 0,5 zł dywidendy na akcję

Targi IPEX rozpoczęte!

Innowacyjne opakowania na wyciągnięcie ręki

Nowy oddział Atrium Centrum Ploterowe w Gdyni

Sieć wysokiego IQ

Ogromny sukces drukarek wielkoformatowych Zenith za granicą!