ABC/Allied Pressroom Products na targach drupa 2012

2012-05-24

Wśród licznych wystawców tegorocznych targów drupa znalazła się firma ABC/Allied Pressroom Products, czołowy dostawca materiałów eksploatacyjnych i chemikaliów drukarskich z powodzeniem stosowanych przez tysiące zakładów poligraficznych. Na dwutygodniowej wystawie promowała ona swoją niezwykle bogatą ofertę produktową, a jej stoisko odwiedzili licznie klienci z całego świata, także z Polski.

Podczas targów zaanonsowano też rozbudowę struktur zarejestrowanej w naszym kraju spółki ABC/Allied Pressroom Products Europe Sp. z o.o., która odpowiada za sprzedaż i wsparcie techniczne dla klientów z Europy, Afryki Północnej, Bliskiego Wschodu oraz Rosji i wybranych krajów b. WNP.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów obecności na tegorocznych targach drupa – mówi Sylwester Piec, Sales Director w firmie ABC/Alied Pressroom Products Europe, odpowiedzialny za sprzedaż na rynkach Polski, Czech i Słowacji. – Nasze stoisko było niemal przez cały czas oblegane przez klientów z całego świata. Nawiązaliśmy wiele nowych kontaktów, które zaowocowały m.in. podpisaniem kolejnych kontraktów dealerskich z firmami z obszaru Europy. Nadspodziewanie pozytywnie oceniamy też frekwencję klientów z Polski, co bardzo dobrze rokuje na przyszłą z nimi współpracę i dobrze świadczy o potencjale naszego rynku. Szczególnie widoczna była reprezentacja drukarń opakowaniowych, które – jak wynika ze wszystkich analiz rynkowych – czeka w najbliższych latach stabilny rozwój.

Na targach drupa 2012 firma ABC/Allied Pressroom Products promowała wybrane produkty ze swojego bogatego portfolio, dedykowanego przede wszystkim drukarniom offsetowym. Podczas rozmów z klientami jej przedstawiciele zwracali szczególną uwagę na najnowszy bufor Titan Elite Fount. Mówi Sylwester Piec: Jest to dodatek do wody, pozwalający na całkowitą eliminację alkoholu izopropylowego z roztworu nawilżającego. Jest to trzecia już generacja buforu o tej specyfice. Jeszcze przed targami drupa wdrożyliśmy go z powodzeniem w drukarniach opakowaniowych w Polsce i poza jej granicami. Warto dodać, że Titan Elite Fount posiada certyfikaty Fogra oraz ISEGA. Drugi z wymienionych umożliwia wykorzystywanie tego bufora – jak też innych dodatków do wody promowanych przez nas w Düsseldorfie – przy produkcji opakowań do żywności, zabawek i książek dla dzieci, kosmetyków, opakowań farmaceutycznych oraz tytoniowych.

Targi drupa 2012 przyniosły firmie ABC/Allied Pressroom Products na tyle dużo nowych kontaktów handlowych z klientami z rynków wschodzących (Ukraina, Kazachstan, Armenia, Azerbejdżan czy Gruzja), że z początkiem czerwca zatrudni ona nową osobę odpowiedzialną za sprzedaż i doradztwo techniczne w tym regionie świata. Osoba ta znajdzie się oficjalnie w strukturach ABC/Allied Pressroom Products Europe Sp. z o.o., firmy działającej od stycznia ub.r., będącej spółką-córką Allied Pressroom Chemistry (z siedzibą na Florydzie oraz w Los Angeles) i ABC/Allied Pressroom Products (z siedzibą w chińskim Shenzen). Spółka, choć jest zarejestrowana w Polsce, odpowiada za bardzo duży region świata – praktycznie całą Europę, część Afryki i Azji – wyjaśnia Konrad Lewandowski, Area Manager Europe w firmie ABC/Allied Pressroom Products Europe. – Fakt, że działamy z obszaru Polski to bardzo duża nobilitacja dla naszego rynku. Co więcej, tutejszy potencjał wymusza na nas kolejne działania związane ze sprawniejszą i szybszą obsługą klientów. Widać to w postaci choćby rozbudowy naszych struktur osobowych, o kolejnych strategicznych ruchach poinformujemy rynek już niebawem.

Nowa struktura ABC/Allied Pressroom Products
W ostatnim czasie światowe struktury ABC/Allied Pressroom Products, także z uwzględnieniem spółki-córki zarejestrowanej w Polsce, uległy zmianie. Globalną działalnością firmy kierują obecnie: Rick Sures – CEO Allied Pressroom Chemistry (USA) i Lars Vistisen – Managing Director ABC/Allied Pressroom Products China Ltd (Chiny). Konrad Lewandowski, pełniący funkcję Area Manager Europe w firmie ABC/Allied Pressroom Products Europe Sp. z o.o., odpowiada za sprzedaż na rynku europejskim. Sylwester Piec, Sales Director w firmie ABC/Allied Pressroom Products Europe Sp. z o.o., zajmuje się rynkami Polski, Czech i Słowacji, zaś nowo zatrudniony Roman Chervinchak objął stanowisko Sales Manager odpowiedzialnego za rynki Ukrainy, Armenii, Azerbejdżanu, Kazachstanu i Gruzji. W zakresie obsługi klientów i logistyki wspiera ich Katarzyna Warulik – Logistic Manager. Struktury sprzedaży w pozostałych regionach świata uzupełniają: David Risely – Sales Manager w firmie ABC/Allied Pressroom Products China odpowiedzialny za rynek Hong Kongu oraz Oliver Gann – Sales Representative w firmie Coastline Printing Products, oferującej produkty ABC/Allied Pressroom Products na rynku Wielkiej Brytanii.




Aktualności

2020-09-09 09:31:50 | Komentarze: 0

Drukarnia Mellow z pierwszą na świecie półformatową, hybrydową maszyną Koenig & Bauer Rapida 76 z modułem do cold stampingu

Nowe kierunki produkcji: wysoko uszlachetnione opakowania i niestandardowe wydruki o dużej wartości dodanej „Made of Print” – to hasło przyświeca działalności krakowskiej drukarni Mellow, która od ponad dwóch dekad jest obecna na polskim rynku usług poligraficznych realizowanych w technice offsetowej. Przez wiele lat główną część jej portfolio stanowiły szeroko rozumiane materiały marketingowe wysokiej jakości, skierowane głównie do klientów korporacyjnych. Obecnie Mellow – jak zapewnia prezes zarządu drukarni Wojciech Dworak – stara się zdywersyfikować swoją ofertę i rozszerzyć ją m.in. o wysoko uszlachetnione opakowania oraz inne produkty poligraficzne o wartości dodanej. Temu służą nowe inwestycje sprzętowe, m.in. w półformatową maszynę offsetową Rapida 76 z modułem do foliowania na zimno. To kolejne już rozwiązanie marki Koenig & Bauer, na jakie zdecydował się ten krakowski zakład poligraficzny, a zarazem pierwsza na rynku europejskim półformatowa maszyna hybrydowa (UV/LED) tego producenta, wyposażona w opcję do cold-stampingu i pierwsza na świecie tak rozbudowana konfiguracja modelu Rapida 76.

Drukowanie na materiałach bez ograniczeń - poznaj możliwości cyfrowego druku na tkaninach

Rynkowe nowości firmy Kodak w obszarze druku cyfrowego, rozwiązań CTP i systemów workflow

Druk etykiet szansą na sukces w niepewnych czasach: nowe możliwości biznesowe według Konica Minolta

Ekstrakcja pyłu w drukarniach i introligatorniach

Nilpeter na targach Labelexpo Europe: światowe premiery maszyn FA-26 i FA-22, model FA-17 w nowej konfiguracji

Drukarnia etykietowa Reganta z Łodzi po raz trzeci zainwestowała w maszynę fleksograficzną Mark Andy Performance Series

Maszyna bandująca Strapack - Akebono OB-360 od ScanPack - idealne rozwiązanie do wykorzystania w drukarniach!

Innowacyjne atramenty UV LED firmy Agfa Graphics z prestiżową nagrodą EDP Award 2017

Pierwszy w Polsce bigówko-perforator z falcerką online - Multigraf Touchline z oferty Duplo - w drukarni db PRINT Polska