Żeglarskie Mistrzostwa Polski Poligrafów i Wydawców PrintCUP 2003 pod egidą Papyrusa

2003-08-18

Wiodący na rynku dystrybutor papierów ozdobnych, firma Papyrus, została głównym sponsorem organizowanej przez firmę Polskie Żagle.com drugiej edycji Żeglarskich Mistrzostw Polski Poligrafów i Wydawców PrintCUP 2003. Impreza, jedyna w kraju tej rangi, odbędzie się od 12 do 14 września br. na wodach jeziora Niegocin, w Wilkasach k. Giżycka.

Organizator zaprasza do udziału przedstawicieli firm poligraficznych, drukarni oraz wydawnictw. Zwycięzca regat otrzyma oficjalny tytuł mistrza Polski, obowiązujący do następnej edycji PrintCUP oraz trofea w postaci pucharu i medali.

Dzięki zaangażowaniu firmy Papyrus, w programie regat, oprócz solidnej dawki żeglowania i emocji sportowych znajdą się także koncerty znanych zespołów szantowych, imprezy integracyjne oraz specjalny program dla osób towarzyszących. Wśród wszystkich startujących zawodników zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody. Szczegóły można znaleźć na stronie internetowej http://www.ezagle.pl/poligrafia .

Firma Papyrus Polska jest wiodącym na rynku dystrybutorem papierów ozdobnych, należącym do działającej w 11 krajach Europy szwedzkiej grupy Papyrus. W sezonie 2003, w ramach promocji papierów kolorowych Colorit® „Wiatr i Woda”, wspomagała regaty organizowane przez firme Polskie Żagle.com – AdvertCUP oraz MarketingCUP (impreza odbędzie się w Pucku w dniach 5-7 września br.)

Patronat mediowy nad zawodami PrintCUP 2003 objęły: magazyn Media&Marketing Polska, miesięcznik Poligrafika, miesięcznik Rejs oraz portale Polskie Żagle.com i Jacht.pl

Organizator prosi firmy i instytucje zainteresowane uczestniczeniem w organizacji regat w formie sponsoringu lub patronatu medialnego o kontakt telefoniczny lub mailowy. Wszelkich informacji udziela Arkadiusz Stefaniak, tel 0-694 887 889, e-mail: info@ezagle.pl


  • NEWS

    Gość: Zenon | 2008-04-24 11:11:46

    Uprzejmie pytam organizatorów czy impreza odbyła sie w roku ubiegłym czy też mamy ją dopiero przed sobą bo z zamieszczonego tekstu trudno się zorientować? ZENON J.

Dodaj komentarz