Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań 2014

2013-11-26

Rozszerzona formuła - do wystawców branży reklamowej i poligrafii reklamowej dołączył sektor opakowaniowy. Edycja 2013 przyciągnęła ponad 130 wystawców i 3 tys. zwiedzających.

Data rozpoczęcia: 2014-09-10
Data zakończenia: 2014-09-11
Miejsce: Warszawa, Hala Expo
Festiwal to unikalne połączenie formuły ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. Wśród wystawców co roku znajdują cię czołowe firmy z szeroko pojętego rynku produkcji reklamowej: od importerów i producentów artykułów promocyjnych, drukarń, producentów POS, opakowań po dostawców mediów i maszyn dla tego sektora.

- Po sukcesie poprzedniej edycji, w której zanotowaliśmy dwukrotnie większą ilość wystawców, niż w 2012 r., rozwijamy wydarzenie, kierując ofertę również do szerokiego sektora opakowaniowego. Już przy okazji ostatniej edycji do grona wystawców dołączyli producenci opakowań, drukarnie etykiet oraz dostawcy mediów i maszyn. To niezwykle dynamicznie rozwijający się segment poligrafii – mówi Robert Załupski, dyrektor projektu. 

Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne. Konferencja Print&Win 2014 poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne.

- W dobie internetu targi nadal pozostają w czołówce działań marketingowo-wizerunkowych firm. W przypadku sektora b2b to doskonała okazja by się spotkać i porozmawiać z klientami. Restrykcyjna selekcja zwiedzających i brak przypadkowych gości sprawia, że zwiedzający to konkretni kontrahenci dla naszych wystawców – dodaje Robert Załupski. 

Wydarzeniu towarzyszyć będzie specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn OOH magazine, największego obecnie kompendium wiedzy na temat produkcji reklamowej w Polsce. Po raz ósmy wydane zostaną też katalogi PROMO, zawierające bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii. Katalogi ukazują się w dwóch osobnych grzbietach skierowanych do konkretnych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych.

Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Polska Izba Druku, Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych i Polska Izba Fleksografów.
Pomysłodawcą i organizatorem targów jest spółka OOH magazine.

Pełna galeria zdjęć z targów dostępna jest pod adresem: http://www.festiwalmarketingu.pl/galeria.html

Relację z poprzedniej edycji:



Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań


Targi z kraju

PACKAGING INNOVATIONS 2015

Data rozpoczęcia: 2015-04-09
Data zakończenia: 2015-04-10

PROMA EXPO 2014 NA ŚLĄSKU

Data rozpoczęcia: 2014-09-30
Data zakończenia: 2014-10-01

EURO-REKLAMA 2014

Data rozpoczęcia: 2014-05-21
Data zakończenia: 2014-05-25

RemaDays Warsaw 2014

Data rozpoczęcia: 2014-02-05
Data zakończenia: 2014-02-07

Festiwal Marketingu / Festiwal Druku

Data rozpoczęcia: 2013-09-09
Data zakończenia: 2013-09-10

EURO-REKLAMA

Data rozpoczęcia: 2013-05-21
Data zakończenia: 2013-05-24

Image Design 2013

Data rozpoczęcia: 2013-09-11
Data zakończenia: 2013-09-12

21-24 maja 2013 odbędą się targi Poligrafia 2013

Data rozpoczęcia: 2013-05-21 13:46:00
Data zakończenia: 2013-05-24 13:46:00

Targi nowych rozwiązań w branży opakowań - easyFairs PACKAGING INNOVATIONS 10-11.04.2013 Warszawa, Hala Expo XXI

Data rozpoczęcia: 2013-04-10 08:15:00
Data zakończenia: 2013-04-11 08:15:00

Reprograf zaprasza do Bydgoszczy na Mimaki Innovation Days

Data rozpoczęcia: 2012-10-11 10:00:00
Data zakończenia: 2012-10-11 15:30:00