Publikacje

Liczba znalezionych publikacji: 17

  • 2008-11-13 | Komentarze: 1

    Leasing - kapitał wysokiego ryzyka

    W ostatnich latach leasing stał się formą finansowania, po którą firmy sięgają najczęściej. Książka Leasing - kapitał wysokiego ryzyka,jest spojrzeniem na umowy leasingowe z perspektywy klienta-leasingobiorcy. Cytowane przykłady powinny zwrócić uwagę przedsiębiorców na potencjalne niebezpieczeństwa tego rodzaju umów i wskazać sposoby ominięcia zagrożeń. Z pragmatycznego punktu widzenia istotne jest opisywane otoczenie prawne i cytowane orzecznictwo. Rzetelność umów leasingowych ma również wpływ na przyszłość polskiej gospodarki.

  • 2008-04-24 | Komentarze: 1

    Przedsiębiorczość poligraficzna

    Statystyka branży 2000 - 2006: Od kilku już lat na polski rynek poligraficzny bez przeszkód trafiają najnowsze technologie.Jednakże w wolnej gospodarce pokonanie bariery technologicznej jest dopiero początkiem drogido sukcesu. Czy dostępne prognozy technologiczne w dostatecznym stopniu uwzględniają wpływzmian zachodzących w bezpośrednim otoczeniu poligrafii, takich jak rozwój mediówelektronicznych i globalizacja?

  • 2008-02-13 | Komentarze: 0

    Design i grafika dzisiaj

    Problematyka: Design nie jest zawieszony w próżni. Książka zaczyna się od badania zjawisk kształtujących design. Dotyka więc: ekonomii, etyki, technologii, teorii i rozwoju innych dziedzin sztuki. Śledzi też, w jaki sposób na przestrzeni wieków rozwijał się design, począwszy od niemieckiego Średniowiecza do czasów współczesnych, obejmując: czasopisma, telewizję i strony internetowe czy zagadnienia brandu.

  • 2006-07-26 | Komentarze: 0

    A. Sharma "Zrozumieć color Management" Warszawa 2006

    Polskie wydanie książki Abhay’a Sharmy "Zrozumieć color management". Książka ta została wydana nakładem firmy ERGO BTL.

  • 2010-04-27 | Komentarze: 0

    Angielsko-polski słownik terminów poligraficznych

    Oferta książek z zakresu poligrafii wydawanych przez COBRPP została poszerzona o kolejną pozycję – nowo opracowany "Angielsko-polski słownik terminów poligraficznych". Zawiera on ponad 2400 haseł ze wszystkich dziedzin poligrafii.

  • 2009-02-19 | Komentarze: 0

    OOH MAGAZINE

    Grudniowy numer OUTDOOR MEDIA po raz ostatni ukazał się pod tą nazwą. Zwiedzający targi PROMO EXPO jako pierwsi mieli możliwość zapoznania się z nową odsłoną magazynu pod logiem OOH magazine. Magazyn zastąpi na rynku wydawniczym tytuł OUTDOOR MEDIA. Logotyp zaprojektował znany artysta grafik - Andrzej Pągowski. Pierwszą okładkę zaprojektowała Magdalena Błażków, również z KreacjaPro.

  • 2008-02-13 | Komentarze: 0

    Poligrafia - praktyczny przewodnik

    Książka Dawida Banna Poligrafia - praktyczny przewodnik jest unikalnym, praktycznym i szczegółowym źródłem informacji przedstawiającym i objaśniającym każdy aspekt produkcji poligraficznej: począwszy od tradycyjnych i specjalistycznych technik druku i oprawy, poprzez prezentację starych i nowych materiałów, aż po wnikliwe analizy cyfrowych technologii składu i druku - zarówno stosowanych obecnie, jak i tych, które będą należeć do nowej generacji.

  • 2008-02-13 | Komentarze: 0

    Czemu służy grafika użytkowa?

    Problematyka: Wiek XXI postawił przed grafikami trudne, ale interesujące wyzwania. Ich źródłem są nowe technologie, czy choćby nowe sposoby współpracy z klientami i odbiorcami. Ci zaś, są lepiej niż kiedykolwiek zorientowani w sprawach designu, globalnych problemach czy specyfice lokalnych kultur. Książka zaczyna się od analizy czynników, które kształtują współczesny design: ochrony środowiska, etyki, wiodących technologii oraz teorii. Ukazuje także rozwój dziedzin, które wywierają wpływ na lokalne kultury.

  • 2008-02-13 | Komentarze: 0

    Czym jest projektowanie publikacji

    Problematyka: W pierwszej części książki "Czym jest projektowanie publikacji?" autorka analizuje czynniki wpływające na tę dziedzinę designu, czyli: cykl życia publikacji, globalny konsumpcjonizm, wymogi dystrybucji, prezentacji oraz ochrona środowiska naturalnego. Wyjaśnia także jak dotrzeć do czytelnika na poziomie estetycznym i emocjonalnym poprzez odpowiednie zaprezentowanie treści oraz wygląd i kształt publikacji.

  • 2007-10-03 | Komentarze: 0

    Nowy numer .PSD 7-8/2009 o wtyczkach

Strona 1 z 2
 1  2   następna »